dc.contributor.advisor | Rzazade, Natig | |
dc.contributor.author | Özel, Irmak | |
dc.date.accessioned | 2015-03-18T15:08:19Z | |
dc.date.available | 2015-03-18T15:08:19Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/3041 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmanın amacı, bireysel ses eğitiminde piyano eşliğinin önemini ve yaklaşımları saptamak, bulgularla durum değerlendirmesi ve önerilerle bireysel ses eğitiminde piyano eşliğinin daha işlevsel hale gelmesine katkı sağlamaktır. Bu çalışma nitel ve nicel araştırma yöntemleri esas alınarak hazırlanmıştır. Mesleki müzik eğitimi veren yükseköğretim kurumlarında bireysel ses eğitimi ve eşlik (korrepetisyon) derslerini yürütmekte olan öğretim elemanları ve 2011-2012 eğitim-öğretim yılı bahar dönemi bireysel ses eğitimi ve eşlik derslerini alan öğrencilerden oluşan örneklem kapsamında gerçekleştirilmiştir. Araştırma kapsamında oluşan alt problemlere veri sağlamak amacıyla araştırmayla doğrudan ilgisi olan bilimsel çalışmalar toplanmış, örneklemde yer alan üniversitelerin anabilim dallarında bireysel ses eğitimi ve eşlik derslerini yürütmekte olan öğretim elemanlarına, 2011-2012 eğitim-öğretim yılı bahar dönemi bireysel ses eğitimi ve eşlik derslerini alan öğrencilere anket uygulanmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | The purpose of this research is to appoint the approaches and the importance of the piano accompaniment during the individual voice training, to asses the situation by the findings and to contribute to have a more functional individual voice training with the piano. This study is formed by using qualitative and quantitative research methods. It is carried out within the sample composed of the instructors teaching individual voice training and accompaniment lessons at the universities and within the sample composed of the students taking individual voice training and accompaniment lessons of the second term of the universities in 2011-2012. The scientific studies related correctly to the research, have been gathered for the data of the sub problems of the research and a survey has been applied to the instructors teaching individual voice training and accompaniment lessons at the universities and to the students taking individual voice training and accompaniment lessons of the second term of the universities in 2011-2012. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Bireysel Ses Eğitimi | en_US |
dc.subject | Eşlik Korrepetisyon | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.title | Bireysel Ses Eğitiminde Piyano Eşliğinin Önemi | en_US |
dc.title.alternative | The Importance of Piano Accompaniment in Individual Voice Training | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.department | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Müzik Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |