dc.contributor.author | Ay, Özgür | |
dc.date | 2015-03-19 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-19T13:13:19Z | |
dc.date.available | 2015-03-19T13:13:19Z | |
dc.date.issued | 1999 | |
dc.identifier.issn | 1302-1265 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/3076 | |
dc.description.abstract | Eğitim araçları arasında kitapların ve yazılı materyallerin büyük bir önemi vardır. Bunlarda bulunması gereken birtakım özellikler, çeşitli araştırmalarda yer yer ele alınmış, ancak bugüne kadar yayınlanan bilimsel araştırmaların büyük bir bölümünde bu hususlar dikkate alınmamıştır. Bu makalede, bilimsel araştırma yayınlarının anlaşılabilirliğini kolaylaştırmak için, bilgisayar teknolojisinin “işaret”, “sembol”, “şekil”, “tablolama” vs. imkanlarından yararlanılmasının önemi ve gerekliliği üzerinde durulacaktır.
“İşaret”, “sembol”, “şekil”, “tablolama” vs.lerden yararlanılması, aslında, günlük hayatın pek çok yerinde görülmektedir. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Öğretme | en_US |
dc.subject | Öğrenme | en_US |
dc.subject | Bilimsel Araştırma Yayınları | en_US |
dc.subject | Tablolardan Yararlanma | en_US |
dc.title | Öğretme ve Öğrenme Açısından Bilimsel Araştırma Yayınlarında İşaretlerden ve Tablolardan Yararlanma | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.department | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Uşak Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 1 | en_US |
dc.identifier.startpage | 139 | en_US |
dc.identifier.endpage | 148 | en_US |
dc.identifier.issue | 3 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayını | en_US |