dc.contributor.author | Aydoğan, İsmail | |
dc.date | 2015-03-23 | |
dc.date.accessioned | 2015-03-23T11:19:33Z | |
dc.date.available | 2015-03-23T11:19:33Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.issn | 1302-1265 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/3158 | |
dc.description.abstract | Okulda yapılan eğitim-öğretim etkinliklerinde ve öğrencilerin yüksek
başarı göstermesinde önemli olan öğretmen ve öğrenci arasındaki iletişimdir.
Öğretmen ve öğrencinin birbirlerini tüm yönleri ile tanıması, öğretmenin
öğrenciden beklentisinin yüksek olması ve öğrenciler hakkında olumlu
düşünceler geliştirmesi, öğrencinin performansını artırmaktadır. Bu
araştırmada eğitimin öneminden bahsedilerek, düşüncenin gücü olarak
belirtilen pigmalyon etkisinin öğrenciler üzerinde etkisinin olup olmadığı
araştırılmıştır. | en_US |
dc.description.abstract | The communication between the teacher and the students is significant
on the activity of education in the schools and high successes of object
exposed about the students. The teacher who hope of hight about student and
think that possitive to the students is the execution of students of
performance. In this search explain significant education and study the
effective pygmalion on the student. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Eğitim-öğretim | en_US |
dc.subject | Düşünce Gücü | en_US |
dc.title | Öğretim Ortamında Düşüncenin Gücü | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Sosyal Bilimler Dergisi | en_US |
dc.department | Erciyes Üniversitesi, Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 5 | en_US |
dc.identifier.startpage | 209 | en_US |
dc.identifier.endpage | 222 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Uluslararası Hakemli Dergi - Kurum Yayını | en_US |