Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÇelik, Levent
dc.contributor.authorKeskin, Murat
dc.date.accessioned2015-03-23T11:35:19Z
dc.date.available2015-03-23T11:35:19Z
dc.date.issued2008
dc.date.submitted2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3166
dc.description.abstractÇalışmada Afyonkarahisar ilinde bulunan sınıf öğretmenlerinin bilişim teknolojileri okuryazarlık düzeylerinin öğrenci başarısına etkisi incelenmiştir. Bu etkinin incelenmesi amacıyla eğitim ve öğretim, bilişim teknolojileri, bilişim teknolojilerinin eğitimde kullanımı ve etkisi teorik olarak ele alınmıştır. Bunun yanı sıra sınıf öğretmenlerinin bilişim teknolojileri okuryazarlık düzeyini belirlemek amacıyla 157 sorudan oluşan “Bilişim Teknolojileri Okur Yazarlık Düzeyi” ölçeği geliştirilip sınıf öğretmenlerine uygulanmıştır. MEB tarafından 2007-2008 öğretim yılında öğrencilere ortak bir deneme sınavı yapılmış ve bu sınavın sonuçları ile ölçeğin uygulanması sonucu elde edilen BTOY puanları karşılaştırılmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study the effect of class teachers’ Instructional Technologies Literacy Level on student’s achievement is examined. To examine the effect, education and instruction, instructional technologies, the use of instructional technologies for education and its effects are theoretically under debated. With this, to determine class teachers instructional technologies literacy level an “Instructional Technologies Literacy Level” scale containing 157 questions was developed and applied to class teachers. At 2007-2008 education periods, a common practice examination was made by M.E.B. and these results are compared with the above mentioned ITLL points.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBilişim Teknolojileri Okur Yazarlık Düzeyien_US
dc.subjectBTOYen_US
dc.titleİlköğretim 1. Kademe Sınıf Öğretmenlerinin Bilişim Teknolojileri Okuryazarlık Düzeylerinin Öğrenci Başarısını Etkileme Düzeyi Afyonkarahisar İli Örneğien_US
dc.title.alternativeThe Effect of Class Teachers’ Instructional Technologies Literacy Level on Students Achivement (The Case of Afyonkarahisar Province)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster