Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYıldız, Gökay
dc.contributor.authorAkçalı, Osman Gazi
dc.date.accessioned2015-03-24T08:37:01Z
dc.date.available2015-03-24T08:37:01Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3228
dc.description.abstractBu çalışma, müzik öğretmenlerinin eğitim müziğinde çoksesli eşlik kullanımına ilişkin yaklaşımlarını, armoninin harflerle ifade edildiği bir eşlik yöntemi olan harf şifre yöntemini kullanma durumları ve bu konuyla ilgili diğer görüşleri saptamak amacıyla yapılmıştır. Araştırmada veriler, Antalya ilinde görev yapan müzik öğretmenlerinden anket yoluyla toplanmıştır. Elde edilen bulgular doğrultusunda, müzik öğretmenlerinin çoksesli eşlikle ilgili görüşleri ve bir eşlik modeli olan harf şifre yöntemini kullanma durumları saptanmış, çoksesli eşlikleme ve harf şifre yönteminin müzik öğretmenliği programında öğretimine ilişkin öneriler getirilmiştir.en_US
dc.description.abstractThis study was done to establish the approaches of music teachers related to polyphonic accompaniment usage in educational music and usage state of letter-code method which is an accompaniment method that the armony is expressed by letters and their other opinions related to this subject. In this study, the data were collected by the questionnaire from the music teachers working in Antalya. Through the findings, it’s determined that music teachers' opinions related to polyphonic accompaniment and their usage state of letter-code method which is an accompaniment method and the suggestions related to polyphonic accompaniment in music teaching programme were given.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAntalyaen_US
dc.subjectMüzik Öğretmenlerien_US
dc.subjectÇoksesli Eşliken_US
dc.titleMüzik Öğretmenlerinin Eğitim Müziğinde Çoksesli Eşliklemeye Yaklaşımları ve Eşlikte Harf Şifre Yöntemini Kullanma Durumlarıen_US
dc.title.alternativeMusic Teachers' Approach to Polyphonic Accompaniment in Educational Music and Their Usage State of Letter-Code Method in Accompanimenten_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Müzik Anabilim Dalıen_US
dc.authoridTR129004en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster