Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYücel, Cemil
dc.contributor.authorKaynak, Selma
dc.date.accessioned2015-03-24T14:52:52Z
dc.date.available2015-03-24T14:52:52Z
dc.date.issued2007
dc.date.submitted2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3282
dc.description.abstractBu çalışmada öğretmenlerde bulunan kişilik özellikleri ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişki incelenmiştir. Örgütsel Vatandaşlık davranışı ve kişilik özellikleri arasındaki ilişki; öğretmenlerde tükenmişlik ve örgütsel adalet gibi faktörler de hesaba katılarak incelenmiştir. Örgütsel vatandaşlık davranışlarım açıklamak için regresyon analizleri kullanılmıştır. Öğretmenlerin kişilik özellikleri ile örgütsel vatandaşlık boyutları arasında anlamlı ilişkiler tespit edilmiştir.en_US
dc.description.abstractIn this study, the relationship between Teachers’ Personal Traits and organizational citizenship behaviour is examined. The relationship between organizational citizenship behaviour and Teachers’ Personal Traits are examined by taking the factors such as the powerlessness of the teachers and organizational justice. A series of regression analyses are used to explaining Organizational Citizenship Behaviour. The relations between Teachers’ Personal Traits and Organizational citizenship dimensions are determined.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKişilik Özelliklerien_US
dc.subjectÖrgütsel Vatandaşlık Davranışıen_US
dc.subjectEğitim Yönetimien_US
dc.titleÖğretmenlerin Kişilik Özellikleri ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışıen_US
dc.title.alternativeTeachers’ Personal Traits and Organizational Citizenship Behaviouren_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster