dc.contributor.advisor | Yücel, Cemil | |
dc.contributor.author | Kaynak, Selma | |
dc.date.accessioned | 2015-03-24T14:52:52Z | |
dc.date.available | 2015-03-24T14:52:52Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.date.submitted | 2007 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/3282 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmada öğretmenlerde bulunan kişilik özellikleri ile örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişki incelenmiştir. Örgütsel Vatandaşlık davranışı ve kişilik özellikleri arasındaki ilişki; öğretmenlerde tükenmişlik ve örgütsel adalet gibi faktörler de hesaba katılarak incelenmiştir. Örgütsel vatandaşlık davranışlarım açıklamak için regresyon analizleri kullanılmıştır. Öğretmenlerin kişilik özellikleri ile örgütsel vatandaşlık boyutları arasında anlamlı ilişkiler tespit edilmiştir. | en_US |
dc.description.abstract | In this study, the relationship between Teachers’ Personal Traits and organizational citizenship behaviour is examined. The relationship between organizational citizenship behaviour and Teachers’ Personal Traits are examined by taking the factors such as the powerlessness of the teachers and organizational justice. A series of regression analyses are used to explaining Organizational Citizenship Behaviour. The relations between Teachers’ Personal Traits and Organizational citizenship dimensions are determined. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Kişilik Özellikleri | en_US |
dc.subject | Örgütsel Vatandaşlık Davranışı | en_US |
dc.subject | Eğitim Yönetimi | en_US |
dc.title | Öğretmenlerin Kişilik Özellikleri ve Örgütsel Vatandaşlık Davranışı | en_US |
dc.title.alternative | Teachers’ Personal Traits and Organizational Citizenship Behaviour | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.department | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İlköğretim Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |