Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÖzcan, Burcu
dc.date2015-04-07
dc.date.accessioned2015-04-07T07:32:30Z
dc.date.available2015-04-07T07:32:30Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1302-1265
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/3687
dc.description.abstractMakale tüketici imajları, tüketim, alışveriş ve boş zaman hakkındadır. Tüketiciler farklı imajlara sahiptirler. Satın alına alışkanlıkları ve tüketim stilleri birbirinden farklı olabilir. Alışveriş de farklı anlamlara sahiptir. Haz sağlayan sosyal bir biçim şeklindeki alışveriş ve zorunlu bir bakım eylemi şeklindeki alışveriş, çağdaş alışveriş eyleminin iki farklı boyutunu yansıtmaktadır. Ayrıca boş zaman, modern dönemde önem kazanmıştır ve boş zamanın tüketimi de artmıştır. Bu yüzden, alışveriş merkezlerini, boş zaman ve sosyal merkezler şeklinde düşünebiliriz.en_US
dc.description.abstractThis article is about consumer images, consumption, shopping and leisure time. Consumers have different images. Their buying habits and consumption styles can be different from each other. Also, shopping has different meanings, too. Shopping as a pleasurable social form and shopping as a necessary maintenance activity reflected different dimensions of contemporary shopping activity. Shopping centers as modern consumption cathedrals have included these two dimensions. In addition too, leisure time has taken importance in the modern era and consumption of leisure time has increased, too. Thus, we can think shopping centers as leisure and social centers.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTüketicien_US
dc.subjectTüketici İmajlarıen_US
dc.subjectTüketimen_US
dc.subjectAlışverişen_US
dc.subjectBoş Zamanen_US
dc.subjectAlışveriş Merkezien_US
dc.title“Rasyonel Satın Alma” ve “Boş Zaman Sürecine Ait Alışveriş” Eylemlerinin Birlikte Sergilendikleri Mekânlar : Alışveriş Merkezlerien_US
dc.title.alternativeShopping Centres: The Space of Rational Purchasing and Leisure Exhibitionsen_US
dc.typearticleen_US
dc.departmentİstanbul Üniversitesi, İktisat Fakültesi, İktisat Sosyolojisi Anabilim Dalıen_US
dc.identifier.volume9en_US
dc.identifier.startpage39en_US
dc.identifier.endpage68en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster