Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Buluş Yoluyla Öğretimin Öğrenmede Kalıcılığa Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2005)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim dördüncü sınıf Türkçe dersinde,
yapılandırılmış buluş yoluyla öğretimin öğrenmede kalıcılığa etkisi
incelenmek istenmiştir. Bu araştırma, 2004–2005 öğretim yılı birinci
döneminde Erzurum ...
Eğitim Fakültesini Yeni Kazanan Öğretmen Adaylarının Öğretmenlik Mesleğine Giriş Dersini Almadan Önce ve Aldıktan Sonra Öğretmenlik Mesleği Hakkındaki Metaforlarının Karşılaştırılması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2006)
Bu nitel çalışmanın amacı, Eğitim Fakültesi’ndeki öğretmen
adaylarının “Öğretmenlik Mesleğine Giriş” dersinin öncesinde ve
sonrasında, “öğretmenlik mesleği” hakkındaki metaforlarının incelenmesi ve
kıyaslanmasıdır. Bu ...
Ortaöğretim 9. ve 10. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Dersine Bakış Açıları ve Başarıları Arasındaki İlişkiler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 2009)
Ortaöğretim 9. ve 10. sınıf öğrencilerinin tarih dersine karşı bakış açıları, bu dersin işlenişi ve
öğrencilerin tarih dersine yönelik görüşlerini ortaya koyması açısından önemlidir. Bu önem gereği, 9.
ve 10. sınıf ...