Yazar "Öz, Fuat" için Enstitüler listeleme
-
Cinsiyet kimliği araştırmalarında toplumsal rol algısının aracılık rolünün tüketici davranışlarına etkisi
Demiral, Barış Yiğit (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)İşletmelerin pazarlama kararlarını ve stratejilerini belirlemede önemli olan faktör biyolojik cinsiyettir. Biyolojik cinsiyetin yanı sıra; toplum, kültür ve bireylerin karakterinin bir sonucu olarak ortaya çıkan psikolojik ... -
Ürün adaptasyonu ile ihracat Performansı arasındaki ilişki: Mobilya, hazır giyim ve deri sektörü üzerinde bir araştırma
Öz, Fuat (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsü, 2014)Ürünün adaptasyonu firmaların hedef pazarlarındaki yerel tüketicilerin ihtiyaçlarını, tercihlerini ve değerlerini karşılamak amacıyla geliştirdikleri tutarlı ve planlı faaliyetler bütünü olarak tanımlanabilir. İhracat ...