Yazar "Uyar, Ahmet" için Enstitüler listeleme
-
İnovatif ürünlerin yayılımında fikir liderlerinin rolü: tüketiciler üzerine bir araştırma
Uyar, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsü, 2014)Bu çalışma tüketicilerin inovatif ürün satın alma kararları üzerinde fikir liderinin etkisini incelenmektedir. Fikir lideri inovatif ürünlerin yayılımında ağızdan ağıza pazarlama yöntemiyle kilit bir öneme sahiptir. ... -
Pazarlamada Promosyon Çabaları ve Afyonkarahisar İli Mermer Sektörü Üzerine Bir İnceleme
Uyar, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Uluslararası pazarlama kavramı, küreselleşmeyle birlikte daha büyük bir önem kazanmıştır. Son yıllarda artan rekabet ortamı firmaların ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurmadan oluşan pazarlama faaliyetlerini daha etkin ... -
Yeşil satın alma davranışlarının tüketici satın alma kararları üzerindeki etkisi
Koyuncu, Merve (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmanın amacı tüketicilerin yeşil ürün konusundaki sosyal bilinçlerini belirleyerek bunun satın alma kararları üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Bu amaç çerçevesinde; Birinci bölümde Pazarlama kavramının gelişimi ...