Yazar "Yüksel, Hale Fulya" için Enstitüler listeleme
-
Benzetim temelli bir yaklaşım ve doğrusal olmayan programlama ile envanter en iyileme önerisi
Karazeybek, Yavuz (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Envanter kararları hemen her işletme için oldukça önemlidir. Envanterin elde bulundurulması ya da bulundurulmaması çok yüksek maliyetler oluşmasına sebep olabilir. Bu maliyetler işletmeler için rekabette dezavantajlar ... -
Etkileyici kişi (influencer) güvenilirliğinin marka güveni ve satın alma niyetine etkisi: İnstagram üzerine bir çalışma
Kemeç, Umut (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ... -
Programatik reklamcilikta güven ve kişiselleştirmenin tüketicilerin satin alma niyetine etkisi
Sürücü, Burçin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Akıllı telefon ve bilgisayar kullanımının artması sonucu tüketiciler / kullanıcılar internette aşırı miktarda veri oluşturmaktadırlar. Kişisel ve davranışsal veriler dijital ortamda kolaylıkla toplanabilmektedir. Yapay ... -
Youtube videolarının tüketici satın alma niyetine etkisi: Makyaj / güzellik kanalları üzerine bir araştırma
Yüksel Hale Fulya (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2016)YouTube, tüketici satın alma davranışı ile alakalı az sayıda çalışmaya konu olmuş yeni sosyal medya platformlarından biridir ve bu çalışmada, YouTube’da ürünlerle alakalı videolar izleyen tüketicilerin satın alma niyetini ...