• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Enstitüler
  • Search
  •   DSpace Home
  • Enstitüler
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 28

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

2005 İlköğretim 7’nci Sınıf Matematik Programında Yer Alan Ölçme Araçları Hakkında Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri 

Gülle, Münibe (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim matematik öğretmenlerinin 2005 yedinci sınıf matematik programında yer alan ölçme araçlarını bilme ve uygulama düzeyleri ile bu öğretmenlerin yedinci sınıf öğrencilerinin programda yer alan ...
Thumbnail

İlk Okuma Yazma Programının Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi 

Yurduseven, Sevda (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 1. ve 2. sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre ilk okuma yazma programını değerlendirmek ve uygulama sırasında yaşanan problemleri ortaya çıkarmaktır. Çalışmanın evreni, 2006-2007 öğretim ...
Thumbnail

Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmenler Tarafından Algılanma Biçimleri ve Uygulamada Karşılaşılan Güçlükler 

Uğuz, Selvinaz (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu araştırma Afyonkarahisar merkez ilçesindeki ilköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemini algılama biçimlerini ve uygulamada karşılaştıkları güçlükleri tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın ...
Thumbnail

Hayat Bilgisi Dersinin Öğrencileri Fen Öğrenmeye Hazırlamadaki Etkisinin Öğretmen Düşüncelerine Göre Değerlendirilmesi (Afyonkarahisar İli Örneği 

Yıldırım, Atike (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Bu çalışma Hayat Bilgisi dersinin öğrencileri fen öğrenmeye hazırlamadaki etkisini öğretmen düşüncelerine göre tespit etmeyi ve değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Araştırmanın örneklemini Afyonkarahisar ili, ilçeleri ve çevre ...
Thumbnail

İlköğretim Öğrencilerinin Fen Bilgisine Karşı Tutumları 

Alkan, Akın (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu araştırmanın amacı ilköğretim birinci kademe dört ve beşinci sınıf öğrencilerinin fen bilgisi dersine karşı tutumlarını ortaya çıkarmaktır. Uşak’taki ilköğretim okullarından tabakalı örneklem metoduyla seçilen 832 öğrenci ...
Thumbnail

Türkiye’de İnsan Hakları Düşüncesinin Tarihsel Gelişimi ve İlköğretim Ders Kitaplarına Yansıması 

Gökburun, İbrahim (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu çalışmada, Türkiye’de insan hakları düşüncesinin tarihsel gelişimi ve ilköğretim ders kitaplarına yansıması incelenmiştir. Araştırmanın birinci bölümünde: İnsan hakları kavramının gelişim evresi anlatılırken; ikinci ...
Thumbnail

Kula’da Kırsal Yerleşmeler ve Eğitimin Dağılımı 

Demirelli, Taner (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Manisa’ya bağlı bir ilçe olan Kula, Ege Bölgesi’nin İç Batı Anadolu Bölümü’nde yer almaktadır. İlçe ile ilgili olarak kırsal yerleşmeler ve eğitim alanında detaylı bilimsel araştırmalar yeterince yapılmamıştır. Bu durum ...
Thumbnail

Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (Oks)’Na Hazırlanan İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Kaygı Düzeylerinin İncelenmesi (Afyonkarahisar İli Örneği) 

Kayapınar, Ersah (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu araştırma Ortaöğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı (OKS)’na hazırlanan ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin sınav öncesinde yaşadıkları sınav kaygısının belirli değişkenler tarafından ne ölçüde etkilendiğini ...
Thumbnail

İklöğretim 4. ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programının Bilimsel Süreç Becerileri Açısından Öğretmen Düşüncelerine Göre Degerlendirilmesi 

Cesur, Duygu (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
Bu çalışma, ilköğretim 4. ve 5. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Öğretim Programını bilimsel süreç becerileri açısından öğretmen düşüncelerini tespit etmeyi ve değerlendirmeyi amaçlamaktadır. Araştırmanın örneklemini, ...
Thumbnail

Bazı Öğretim Materyalleri Kullanımının İlköğretim 2. Sınıf Öğrencilerinin Kelime Servetine Etkisi 

Tuğyan, Özgür (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu çalışmada İstanbul Ümraniye Türk Eğitim Vakfı Zahide Zehra GARRING ilköğretim okulu 2. sınıf öğrencilerinin (227 öğrenci) kelime servetlerinde, fihrist, sözlük ve metin defteri kullanımı ile kelime serveti ilişkisi ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeCitationInstitution AuthorThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeCitationInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorAlkan, Akın (1)Ayşegül, Erim (1)Batur, Zekarya (1)Biçici, Nilay (1)Bozdemir, Nuriye (1)Cesur, Duygu (1)Dağlı, Hatice (1)Demirelli, Taner (1)Erdal, Hüsniye (1)Gökburun, İbrahim (1)... View MoreSubject
İlköğretim (27)
Matematik (4)Fen ve Teknoloji (3)Bilimsel Süreç Becerileri (2)Ders Kitabı (2)Kelime (2)Sınıf Öğretmenleri (2)Çevre (2)5. Sınıf Öğretmenleri (1)7. Sınıf Öğrencileri (1)... View MorePublication TypemasterThesis (28)Languagetur (28)Publication CategoryTez (28)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (28)Date Issued2010 - 2014 (9)2003 - 2009 (19)Has File(s)true (28)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Afyon Kocatepe University || OAI-PMH ||

Afyon Kocatepe University Library, Afyon, Turkey
If you find any errors in content please report us

Creative Commons License
Afyon Kocatepe University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@AKÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.