Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Hizmet kalitesini sağlamada vizyoner liderlik ve örgütsel öğrenme
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2002-06)
Günümüzde işletmelerin rekabette başarılı olabilmeleri, mal ve hizmetlerin üretiminde müşteri beklentilerini dikkate almalarıyla mümkündür. Hizmet kalitesinin sağlanmasında ise, yöneticiler kalite yönetimi ve onun ilkelerini ...
Sektör temsilcilerinin meslek yüksekokulu öğrencilerini algılamalarına yönelik bir araştırma (Sandıklı ve Şuhut MYO İşletme Programı örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, 2002-12)
Meslek Yüksekokullarının amaçlarına uygun eğitim ve öğretimin önemli bir parçasını endüstride yapılan eğitim (staj) oluşturmaktadır. Hem endüstrinin yüksekokulları tanıması, hem de öğrencilerin meslek yüksekokullarını ...