Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorYaman, Fikret
dc.contributor.authorBaykut, Emine
dc.date.accessioned2015-12-25T07:35:23Z
dc.date.available2015-12-25T07:35:23Z
dc.date.issued2015
dc.date.submitted2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/4184
dc.description.abstractGünümüzde reklamların en sık kullanıldığı mecraların başında televizyon reklamları gelmektedir. Şirketlerin yoğunca kullandığı televizyon reklamları artık rakipleri ile farklılaşma yoluyla rekabet etmektedir. Bu farklılaşmanın ortaya çıktığı reklam çeşitlerinden biri de animasyon reklamlarıdır. Artık televizyonlarda yoğunca kullanılan animasyon reklamları, bu tez çalışmasının ana değişkeni olmuştur. Bu çalışmada, televizyon reklamlarında kullanılan animasyon karakterlerinin tüketici satın alma davranışı oluşturup oluşturmadığı tespit edilmeye çalışılmıştır. Türkiye’nin her bölgesinden, TÜİK 2014 nüfus verileri kullanarak, kolayda örneklem yöntemiyle tespit edilen 1000 tüketiciye uygulanan anket sonucunda elde edilen verilere göre analizler yapılmıştır. Bağımsız Örneklem T-Testi ve Tek Yönlü Varyans Analizinin yapıldığı çalışmanın sonuçlarına göre; animasyon reklamlarının tüketici satın alma davranışına olumlu yönde katkılar sağladığı tespit edilmiştir.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectAnimasyon Reklamlarıen_US
dc.subjectTelevizyon Reklamlarıen_US
dc.subjectTüketici Satın Alma Davranışlarıen_US
dc.titleReklamlarda Kullanılan Animasyon Karakterlerinin Tüketici Algısı Üzerine Etkisien_US
dc.title.alternativeThe Effect of Animation Characters Usage on Consumer Perception in Advertisementsen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, Üretim Yönetimi ve Pazarlama Anabilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster