Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorÖzkara, Belkıs
dc.contributor.authorKula Ölmez, Sibel
dc.date.accessioned2016-04-19T12:25:23Z
dc.date.available2016-04-19T12:25:23Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/4242
dc.description.abstractÖrgütlerin kurumsal çevresindeki aktörler örgütlere neyi nasıl yapmalarının gerektiği konusunda çeşitli bilgiler üretmektedir. Yönetim bilgisi olarak ortaya çıkan bu kavramları işletme okulları, akademisyenler, gurular, danışmanlık firmaları, kitle iletişim araçları ve uluslararası işletmeler gibi aktörler üretmekte, yaymakta ve tüketmektedir. Bu nedenle tıpkı kıyafet modaları gibi yönetim bilgileri de gelip geçici çabuk tüketilen, çabuk benimsenip, çabuk terk edilen uygulamalar haline gelmektedir. Çok az uygulama kurumsallaşarak örgütlerin yapı ve süreçlerine yerleşmektedir. Bu çalışmada, yönetim bilgisinin üreticisinden tüketicisine geçmesini ve yayılarak genişlemelerini sağlayan kitle iletişim araçlarından, iş ve yönetim alanında satış trendi en yüksek olan ve aracı konumunda bulunan Capital Dergisinin yayılımdaki rolü incelenmektedir.en_US
dc.description.abstractThe actors around the institutional organizations are producing some information to organizations to say what to do and how to do. The actors like business schools, academicians, gurus, consulting firms, media and international businesses are produce, diffuse and consume these concepts resulting as management knowledge. Therefore, just like dress fashions, management knowledge become passing, quickly consumed, quickly adopted and quickly abandoned practices. A few practices may institutionalize and settle to the structures and processes of organizations. This study examines the role of Capital magazine, which is one of the media provides management knowledge widespread diffusion from the producer to the consumer and has the highest sales trend and positioned as a mediator in business and management area.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKurumsallaşmaen_US
dc.subjectYönetim Bilgisinin Yayılımıen_US
dc.subjectYönetim Modalarıen_US
dc.subjectYazılı Basınen_US
dc.subjectİçerik Analizien_US
dc.titleTürkiye'de Yönetim Modalarının Yayılımında Yazılı Basının Rolü : Capital Dergisi Örneğien_US
dc.title.alternativeTHE ROLE OF PRINTED PRESS ON DIFFUSION OF MANAGEMENT FASHIONS IN TURKEY: CAPITAL MAGAZINE EXAMPLEen_US
dc.typedoctoralThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Anabilim Dalıen_US
dc.authoridTR22260en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster