dc.contributor.advisor | Tutuş, Yavuz | |
dc.contributor.author | Savaş, Kenan | |
dc.date.accessioned | 2016-07-29T07:52:39Z | |
dc.date.available | 2016-07-29T07:52:39Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.date.submitted | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/4341 | |
dc.description.abstract | Bu araştırma mesleki müzik eğitimi veren devlet konservatuvarlarındaki kanun eğitiminin içerik ve yöntemlerinin irdelenmesini, problemlerin saptanmasını, var olan problemlere yönelik çözüm önerileri getirilmesini ve bu sayede kanun eğitiminin geliştirilmesine katkı sağlanmasını amaçlamaktadır. Araştırma genel çerçevesi, amacı ve yöntemi bakımından tarama modelini esas alan betimsel bir araştırmadır. Konuyla ilgili çeşitli kaynakların taranmasıyla ön bilgilere ulaşılmış, veri toplama aracı olarak örneklemde yer alan Gazi Üniversitesi, Ege Üniversitesi, Selçuk Üniversitesi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi Devlet Konservatuvarında kanun eğitimi dersi vermekte olan öğretim elemanlarına “Yapılandırılmış Görüşme” tekniği uygulanmıştır. Bununla birlikte mesleki müzik eğitimi veren devlet konservatuvarlarındaki kanun eğitiminin, başlangıç düzeyinde ders içeriğinin ve kullanılan yöntemlerin belirlenmesi hedeflenmiş ve elden edilen verilerden yola çıkarak kanun eğitimine katkı sağlayacağı düşünülen önerilerde bulunulmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Kanun | en_US |
dc.subject | Eğitim | en_US |
dc.subject | Yöntem | en_US |
dc.title | Mesleki Müzik Eğitimi Veren Devlet Konservatuvarlarındaki Kanun Eğitiminin İçerik Ve Yöntem Bakımından İncelenmesi | en_US |
dc.title.alternative | An Investıgatıon On Contents And Methods Of Kanun Educatıon In State Conservatorıes Whıch Gıves Professıonal Musıc Educatıon | en_US |
dc.type | masterThesis | en_US |
dc.department | Afyon Kocatepe Üniversitesi,Sosyal Bilimler Enstitüsü ,Müzik Anabilim Dalı | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Tez | en_US |