Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının mesleki benlik saygıları
(2011)
Bu araştırmada, okul öncesi eğitimi öğretmen adaylarının mesleki benlik algılarının mezun olunan lise türü, yükseköğretim programı tercih sırası, sınıf düzeyi ve ailede öğretmen olma durumu değişkenleri açısından ...
Okul geliştirme konusunda yöneticilerin yaşadıkları sorunlar
(2016)
Bu çalışmanın amacı okul geliştirme çalışmalarında yöneticilerin karşılaştıkları sorunları belirlemektir. Araştırmada nitel veri desenlerinden durum çalışması kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Fırat Üniversitesi ...
Okulların akademik iyimserlik düzeyleri ile değişime açıklık düzeyleri arasındaki ilişki
(2014)
Tarama modelindeki bu çalışma, 208 kadın, 397 erkek olmak üzere 605 öğretmenin katılımı ile gerçekleştirilmiştir. Araştırmada, okulların akademik iyimserlik düzeyleri ile değişime açıklık düzeyleri arasındaki ilişkinin ...
Farklı türdeki ilkögretim okullarına devam eden beşinci sınıf öğrencilerinin çoklu zeka alanlarının incelenmesi
(2011)
Araştırma, farklı türdeki ilköğretim okullarına devam eden besinci sınıf öğrencilerinin çoklu zeka alanlarını değerlendirmek ve cinsiyetin çoklu zeka alanları üzerinde farklılık yaratıp yaratmadığını belirlemek amacıyla ...
Parental participation in children’s education: Experiences of parents and teachers in Ghana
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 21.07.2020)
The engenderment of children’s education requires the interplay of several factors with parental
involvement as a key ingredient in the educational experience. However, some parents’ participation in their
children’s ...
The relationships among teacher leadership, teacher self-efficacy and teacher performance
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 19.10.2021)
This study examined the relationships among teacher leadership, teacher self-efficacy and teacher performance according to the views of teachers. 401 teachers working in official primary and secondary schools in Altındağ ...