Cilt 3: Sayı 5
Güncel Gönderiler
-
Cihat Aşkın ve Küçük Arkadaşları 2016 ve 2017 yılı çalıştayları üzerine değerlendirme, I. Caka Çalıştayı 17-18 Ekim 2015, “Caka Eğitim Sistemi Süreci”
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, 22.01.2017)Ülkemizde çalgı eğitimi konusu genellikle sempozyum ve kongrelerde bir alt başlık olarak ele alınmaktadır. Konuya ilgi duyan eğitimciler gerçekleştirdikleri araştırma sonuçlarını, bilgi ve tecrübelerini, düşüncelerini bu ... -
Müzik eğitimi anabilim dallarındaki flütlü oda müziği gruplarında karşılaşılan sorunlar
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi “AMADER”, 2017)Bu araştırmada, Eğitim Fakültelerinin Müzik Eğitimi Bölümlerinde, içerisinde flütün bulunduğu oda müziği gruplarıyla oda müziği dersini yürüten öğretim elemanlarının görüşlerine başvurularak, derste farklı çalgı gruplarının ... -
Profesyonel müzik eğitiminde müzik arşivciliğinin yeri ve önemi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi “AMADER”, 2017)Genel müzik eğitiminde; ilkokul, ortaokul ve lise müzik dersi program içeriklerinde müzik kültürü öğrenme alanı yer alır. Müzik öğretmeni özel alan yeterliliklerinde de müzik kültürü önemli bir beklentidir. Müziği meslek ... -
Din görevlilerinin eğitim durumlarına göre dini türk müziğinde kadının rolüne ilişkin görüşlerinin değerlendirilmesi (Afyonkarahisar ili örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi “AMADER”, 2017)İnsan yaşamında etkin bir rol oynadığı düşünülen müzik, bağlantılı olduğu her alanla etkileşimini ortaya koymak açısından incelenmesi ve araştırılması gereken bir sanat dalı olarak görülmektedir. İnsanın yaşama şeklini, ... -
Müzik öğretmenliği lisans programı öğrencilerinin sosyal problem çözme becerilerinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Akademik Müzik Araştırmaları Dergisi “AMADER”, 2017)Araştırmada mesleki müzik eğimi alan lisans öğrencilerinin sosyal problem çözme becerilerini incelemek amaçlanmıştır. Tarama modeli kullanılan araştırmanın çalışma grubunu 162 Müzik Öğretmenliği Programı öğrencisi ...