• Türkçe
    • English
  • English 
    • Türkçe
    • English
  • Login
Search 
  •   DSpace Home
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • AKÜ Yayınları
  • AKÜ Dergileri
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
  • 2013
  • Search
  •   DSpace Home
  • Rektörlüğe Bağlı Birimler
  • AKÜ Yayınları
  • AKÜ Dergileri
  • Kuramsal Eğitimbilim Dergisi
  • 2013
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-10 of 28

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • Issue Date Asc
  • Issue Date Desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Soru Sorma Becerisi Öğretiminin Okul Öncesi Öğretmenlerinin Sorularının Yapısı Üzerine Etkisi 

BAY, D. Neslihan; ALİSİNANOĞLU, Fatma (2013)
Araştırmanın amacı, okul öncesi öğretmenlerinin sorularının yapısının ortaya konulması ve soru sorma becerisi öğretiminin öğretmenlerin sorularının yapısı üzerine etkisinin incelenmesidir. Araştırma, nitel araştırma çeşidi ...
Thumbnail

Matematik Odaklı Epistemolojik İnanç Ölçeği (MOEİÖ): Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması 

İlhan, Mustafa; Çetin, Bayram (2013)
Bu araştırmada ortaöğretim öğrencilerinin matematik odaklı epistemolojik inançlarını ölçmeye olanak tanıyacak geçerli ve güvenilir bir ölçme aracının geliştirilmesi amaçlanmaktadır. Araştırma, 2012-2013 eğitim-öğretim yılı ...
Thumbnail

Basit Elektrik Devreleriyle İlgili Bilgisayar Destekli Uygulamaların Deneysel Süreç Becerilerinin Gelişimine Etkisi 

ULUKÖK, Şeyma; ÇELIK, Harun; SARI, Uğur (2013)
Simülasyon ile desteklenen fen ve teknoloji laboratuvar uygulamalarının öğrencilerin deneysel süreç becerilerine etkisinin incelendiği bu araştırma için Sınıf Öğretmenliği Anabilim Dalı ikinci sınıfta öğrenim gören 30 ...
Thumbnail

Program Geliştirme Dersinin Öğretmen Adaylarının Program Geliştirmeye İlişkin Bilişsel Farkındalık Düzeyine Etkisi 

YEŞİLYURT, Etem (2013)
Bu araştırmanın genel amacı, program geliştirme dersi alan öğretmen adaylarının program geliştirmeye ilişkin bilişsel farkındalık düzeylerindeki değişmeyi incelemektir. Araştırma, deneme öncesi (pre-experimental) desenlerden ...
Thumbnail

Ortaöğretim öğrencilerinin bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkındaki görüşleri 

Taşlıbeyaz, Elif; Gülcü, Aslan (2013)
Bu çalışmada, öğrencilerin Mathematica programı kullanılarak yapılan bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkındaki görüşlerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışmaya, Erzurum ilindeki bilgisayar laboratuvarına sahip ...
Thumbnail

Türk Halk Masallarının Öğrencilerin İnsani Değerlere Yönelik Tutumlarına Etkisi 

TAHİROĞLU, Mustafa; KAYABAŞI, Onur Alp; KAYABAŞI, R. Gökcen (2013)
Bu araştırmada Türk halk masallarından faydalanılarak değerler eğitimi yöntemlerine uygun geliştirilen etkinliklerin, ilköğretim 8. sınıf öğrencilerinin insani değerlere yönelik tutumlarına etkisinin belirlenmesi amaçlanmıştır. ...
Thumbnail

Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi 

AYDOĞDU, Bülent; BULDUR, Serkan (2013)
Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmeni adaylarının bilimsel süreç beceri düzeylerini belirlemek, bu becerilerin sınıf düzeyine ve cinsiyete göre nasıl değiştiğini ve fen başarısı ile ilişkisini incelemektir. Çalışmanın ...
Thumbnail

Matematik İşlem Testini Türkçe’ye Uyarlama Çalışması ve Öğretmen Adaylarının Matematik Problemlerini Çözme Tercihleri 

HACIÖMEROĞLU, Güney; HACIÖMEROĞLU, Erhan Selçuk (2013)
Bu araştırmada, sınıf öğretmeni adaylarının matematik problemlerini çözme tercihlerini incelemek amacıyla Suwarsono (1982) tarafından geliştirilen Matematik İşlem Testi (MİT) Türkçeye uyarlanmıştır. Buna ek olarak, bu ...
Thumbnail

Bilim ve sanat merkezlerinde çalışan öğretmenlerin tükenmişlik düzeyleri üzerine bir araştırma 

Yörük, Sinan; Akar, Tuğba; Çimenci, Firdevs; Akyel, Salih (2013)
Tükenmişlik; duygusal tükenmişlik, duyarsızlaşma ve kişisel başarıda azalma alt boyutlarını içeren, öğretmenleri ve onların iş doyumunu fazlasıyla etkileyen bir durumdur. Bu araştırmanın amacı ise pek çok öğretmen tarafından ...
Thumbnail

Sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programındaki derslerin öğrenilme düzeyleri (Öğretmen adaylarının öznel algıları) 

Çelikkaya, Tekin (2013)
Bu çalışmanın amacı, sosyal bilgiler öğretmenliği lisans programında yer alan, Yüksek Öğretim Kurulu (YÖK) tarafından belirlenen 66 dersin öğrenilme düzeylerini öğretmen adaylarının öznel algıları doğrultusunda belirlemektir. ...
  • 1
  • 2
  • 3



DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeCitationInstitution AuthorThis CommunityBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypeLanguageDepartmentCategoryPublisherAccess TypeCitationInstitution Author

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorADIGÜZEL, Zafer; KARADAĞ, Mustafa; ÜNSAL, Yasin (1)Akar, Tuğba (1)Akyel, Salih (1)AVCI, Süleyman; BAYSAL, Nurdan; GÜL, Mehtap; YÜKSEL, Arzu (1)AYDOĞDU, Bülent; BULDUR, Serkan (1)B. Bostancı, Aynur (1)BAY, D. Neslihan; ALİSİNANOĞLU, Fatma (1)Ergün, Enes (1)FİDAN, Nuray; DUBAN, Nil; YÜKSEL, Aslı; KASAPOĞLU, Koray; YAMAÇ, Ahmet (1)Gülcü, Aslan (1)... View MoreSubjectAkademik Öz-Yeterlik (1)Bilgisayar (1)Bilgisayar Destekli Öğretim (1)Bilim Ve Sanat Merkezi Öğretmenleri (1)Burnout (1)Change (1)Decreased Personal Accomplishment (1)Depersonalization (1)değerler, Türk halk masalları, tutum, değer eğitimi (1)Değişim (1)... View MorePublication Typearticle (28)Languagetur (28)Publication CategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayını (28)Access Typeinfo:eu-repo/semantics/openAccess (28)Date Issued
2013 (28)
Has File(s)true (28)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 


|| Guide|| Instruction || Library || Afyon Kocatepe University || OAI-PMH ||

Afyon Kocatepe University Library, Afyon, Turkey
If you find any errors in content please report us

Creative Commons License
Afyon Kocatepe University Institutional Repository is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivs 4.0 Unported License..

DSpace@AKÜ:


DSpace 6.2

tarafından İdeal DSpace hizmetleri çerçevesinde özelleştirilerek kurulmuştur.