Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorFidan, Nuray Kurtdede
dc.date.accessioned2017-04-17T11:52:23Z
dc.date.available2017-04-17T11:52:23Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1308-1659
dc.identifier.urihttp://www.keg.aku.edu.tr/arsiv/c2s2/c2s2m1.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/4500
dc.description.abstractBu araştırmada, Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği ve sosyal bilgiler öğretmenliği bölümü öğrencilerinin değer öğretimi hakkındaki görüşleri belirlenmeye çalışılmaktadır. Öğretmen adaylarının değer öğretimi konusundaki görüşlerini ölçmek amacıyla Akbaş tarafından geliştirilen “değer öğretiminde kullanılan etkinlikler ve değer öğretimine ilişkin görüşler ölçeği kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma grubunu Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği bölümünde okuyan 206 öğrenci oluşturmaktadır. Sonuç olarak, öğretmen adaylarının çoğunluğu, değer öğretimi için en önemli şeyin değerleri yaşamak olduğunu, değer öğretiminin bilgi kadar önemli olduğunu, derslerimizin yapısının bilgi temelli olduğunu, bireylerin değere verdikleri anlamların farklı olduğunu ve sorunlar yaşandığını, medyanın değer öğretiminde okulun ve öğrenmenin etkisini azalttığını belirtmişlerdir.en_US
dc.description.abstractIn this research, the opinion of the students in Afyon Kocatepe University, Faculty of Education, department of primary school teacher and social sciences teacher on value education was evaluated. For this purpose “activities used in value education and scale of opinions on value education” was used according to Akbaş. A total of 206 last year students at department of primary school teacher and social sciences teacher were chosen as the study population for this research. As a result, main indications which the candidate teachers emphasized were; living values most important as knowledge, the lessons were knowledge based, the meaning of values for individuals differed therefore some problems occurred, media negatively influenced the effect of school and learning in value education.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisien_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectDeğeren_US
dc.subjectDeğerler Eğitimien_US
dc.titleÖğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşlerien_US
dc.title.alternativeOpinions of The Candidate Teachers About Value Educationen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKuramsal Eğitimbilim Dergisien_US
dc.departmentAKÜ Eğitim Fakültesien_US
dc.identifier.volume2en_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage18en_US
dc.identifier.issue2en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster