dc.contributor.author | Fidan, Nuray Kurtdede | |
dc.date.accessioned | 2017-04-17T11:52:23Z | |
dc.date.available | 2017-04-17T11:52:23Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1308-1659 | |
dc.identifier.uri | http://www.keg.aku.edu.tr/arsiv/c2s2/c2s2m1.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/4500 | |
dc.description.abstract | Bu araştırmada, Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi sınıf öğretmenliği ve sosyal bilgiler
öğretmenliği bölümü öğrencilerinin değer öğretimi hakkındaki görüşleri belirlenmeye çalışılmaktadır. Öğretmen
adaylarının değer öğretimi konusundaki görüşlerini ölçmek amacıyla Akbaş tarafından geliştirilen “değer
öğretiminde kullanılan etkinlikler ve değer öğretimine ilişkin görüşler ölçeği kullanılmıştır. Araştırmanın çalışma
grubunu Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Sınıf Öğretmenliği ve Sosyal Bilgiler Öğretmenliği
bölümünde okuyan 206 öğrenci oluşturmaktadır. Sonuç olarak, öğretmen adaylarının çoğunluğu, değer öğretimi için
en önemli şeyin değerleri yaşamak olduğunu, değer öğretiminin bilgi kadar önemli olduğunu, derslerimizin yapısının
bilgi temelli olduğunu, bireylerin değere verdikleri anlamların farklı olduğunu ve sorunlar yaşandığını, medyanın
değer öğretiminde okulun ve öğrenmenin etkisini azalttığını belirtmişlerdir. | en_US |
dc.description.abstract | In this research, the opinion of the students in Afyon Kocatepe University, Faculty of Education, department
of primary school teacher and social sciences teacher on value education was evaluated. For this purpose “activities
used in value education and scale of opinions on value education” was used according to Akbaş. A total of 206 last
year students at department of primary school teacher and social sciences teacher were chosen as the study
population for this research. As a result, main indications which the candidate teachers emphasized were; living
values most important as knowledge, the lessons were knowledge based, the meaning of values for individuals
differed therefore some problems occurred, media negatively influenced the effect of school and learning in value
education. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.publisher | Afyon Kocatepe Üniversitesi, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Değer | en_US |
dc.subject | Değerler Eğitimi | en_US |
dc.title | Öğretmen Adaylarının Değer Öğretimine İlişkin Görüşleri | en_US |
dc.title.alternative | Opinions of The Candidate Teachers About Value Education | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Kuramsal Eğitimbilim Dergisi | en_US |
dc.department | AKÜ Eğitim Fakültesi | en_US |
dc.identifier.volume | 2 | en_US |
dc.identifier.startpage | 1 | en_US |
dc.identifier.endpage | 18 | en_US |
dc.identifier.issue | 2 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Makale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayını | en_US |