Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorGÜZEL Cüneyit
dc.date.accessioned2018-12-04T08:28:21Z
dc.date.available2018-12-04T08:28:21Z
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/4981
dc.description.abstract2000’li yıllara gelindiğinde gündelik hayatın bir parçası haline gelen sosyal medya diğer sektörlerde olduğu gibi turizm sektöründe de önemli bir kavram halini almıştır. Turistlerin deneyimlerini sosyal medyada paylaşım düzeyi ve bu paylaşımlara neden olan etkenler çalışmanın sorunsalını oluşturmaktadır. Bu çalışma, turistik faaliyetlere katılan tüketicilerin bu deneyimlerini sosyal medyada paylaşım düzeyini ölçmeyi amaçlamaktadır. Bu amaç doğrultusunda turistik faaliyetler için Bodrum’a gelen yerli turistler bu çalışmanın evrenini oluşturmaktadır. Bu çalışmada veri toplama tekniği olarak birincil veri toplama aracı olan anket kullanılmıştır. Yerli turistlerin deneyimlerini sosyal medyada paylaşım düzeyinin gelir durumuna, meslek grubuna ve eğitim durumuna göre farklılık gösterdiği görülmüştür. Ayrıca, turistlerin karar vermek adına işletmelerin sosyal medya sitelerini ziyaret ettikleri görülmekte, ancak sosyal medya siteleri üzerinden sunulan enformasyonun yeterli olmadığı, işletmelerin bu noktada turistleri ikna etmesi gerektiği görülmektedir.en_US
dc.description.abstractSocial media which became a part of daily life in 2000s has also been an important concept for the tourism sector. The level of sharing of experiences of tourists on social media and the factors causing these shares generate the problem of the study. The purpose of the study is, to measure the level of sharing experiences of consumers who are participating in touristic activities on social media. For this scope, local tourists who are coming to Bodrum constitute the population of this study. In this study, as a primary data collection tool survey technique was used for data collection. It has been determined that the level of sharing of experiences of local tourists on social media differentiate according to their income, occupation and education level. Moreover, it was determined that the tourists visited social media sites in the decision-making phase; however, information provided through social media sites is not detailed and adequate. Therefore hotels should spend much more energy to convince tourists at this point.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectTuristik Deneyimen_US
dc.subjectSosyal Medyaen_US
dc.subjectTüketici Davranışı.en_US
dc.titleTuristik Deneyimlerin Sosyal Medyada Paylaşımı Üzerine Bir Araştırma: Bodrum Örneğien_US
dc.title.alternativeA Research On Sharing Of Tourist Experiences In Social Media: The Case Of Bodrumen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Esntitüsüen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster