Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Duygusal zekânın örgütsel sinizme etkisi: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2016)
Bu çalışmanın amacı, otel işletmeleri işgörenlerinin duygusal zekâ düzeylerinin
örgütsel sinizm davranışları üzerindeki etkisinin belirlenmesidir. Afyonkarahisar
merkezde faaliyet gösteren beş yıldızlı otel işletmeleri ...
The effects of managers business ethics applications on employees job satisfaction a study on hotels in Turkey
(Macrothink Institute, 2016)
Thus far, much research on ethical aspects of different areas (business, marketing, medicine,
managing and etc.) is made and various models are introduced in accordance with these
researches. Each of these introduced ...
Turizm işletmelerinde hizmetiçi eğitim sorunları ve çözümünde insan kaynakları yönetimi biriminin rolü: Kavramsal bir değerlendirme
(AnadoluBil Meslekyüksekokulu Dergisi, 2016)
The achievement of the set goals of the enterprises is one of the most
important purposes of the HRM unit. For this purpose, the HRM units
perform in-service training activities for employee in order to increase
efficiency ...
Otel işletmelerinde insan kaynakları yönetim işlevi olarak koruma ve geliştirme kapsamındaki uygulamalar ve sorunlar: Afyonkarahisar örneği
(3. International Congress of Socıal Sciences, China to Adriatic, 2016)
Turizm sektörü içerisinde en çok çalışanın istihdam edildiği işletmeler arasında yer alan otel
işletmelerinde, müşteri tatmininin sunulan hizmetlerin kalitesine bağlı olması, söz konusu
işletmelerde yerine getirilen ...
Turizm öğrencilerinin sektöre yönelik tutumlarının kariyer yapma isteklerine etkisi: Staj yapan öğrenciler örneği
(3. International Congress of Socıal Sciences, China to Adriatic, 2016)
Türkiye, sahip olduğu doğal, kültürel ve tarihi zenginlikler sayesinde diğer birçok turizm ülkesi ile
rekabet halinde olan önemli bir turizm destinasyonudur. Bu kapsamda ekonomiye önemli ölçüde
girdi ve bu doğrultuda ...