Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Kişilik özelliklerinin destinasyon kişiliği algısına etkisi: İzmir ili örneği
(2017)
Turizm faaliyetlerinin öznel nitelik taşıması, diğer bir ifade ile bireysel kararlara sıkı sıkıya bağlı olması, turizm ürünlerin bireylere sunumunu doğrudan etkileyen bir unsurdur. Bunun doğal bir sonucu olarak turizm ...
Yeşil bilinç düzeyinin ve yeşil göz boyama sonucunda oluşan şüpheciliğin turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi
(2017)
Bu çalışma temel olarak bireylerin yeşil girişimlere yönelik bilinç düzeyleri ile
otel işletmelerinin yeşil pazarlama faaliyetleri sonucunda bireylerin zihninde
oluşan yeşil göz boyama algısının ortaya çıkardığı şüpheciliğin, ...
Recognition of traditional handicrafts as cultural values to tourism: A model suggestion for Afyonkarahisar
(2017)
From 2000s onwards, product diversification initiatives in tourism has gained
momentum based on ever-changing context of tourism experiences. Such experiences
spotlighted respect to nature and traditional culture, instead ...
Termal otel işletmelerinde personel bulma, seçme ve personeli işe yerleştirme sürecindeki uygulamalar ve sorunlar üzerine bir araştırma: Afyonkarahisar örneği
(Seyahat ve Otel İşletmeciliği Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı; önemli bir turizm işletmesi türü olan termal otel işletmelerinin,
termal otel olmalarının getirdiği özellikler de dikkate alınarak personel bulma, seçme ve
personeli işe yerleştirme süreçlerinde ...
Community based tourism activities within the context of sustainability of tourism: A case of Gelemiş VillageCommunity based tourism activities within the context of sustainability of tourism: A case of Gelemiş Village
(2017)
Increasing awareness about reducing negative effects of tourism activities on environment and handing down a liveable world to the next generations have enabled the rapid development of nature based tourism activities for ...