Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
Sosyal kaytarmanın işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Faaliyette bulunduğu sektör türü ne olursa olsun, örgütler ancak insan
kaynaklarının özverili çalışmaları neticesinde başarıya ulaşırlar. Çalışanların işlerine
yansıttığı bilinçli veya bilinçsiz davranışlar sonucu ortaya ...
Nepotizm algısında demografik özelliklerin rolü: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, örgütlerde önemli bir sorun grubunu
oluşturan nepotizme (akraba, eş-dost kayırmacılığı) ilişkin,
işgören algılarının bazı demografik özelliklerine göre değişip
değişmediğini ortaya koymaktır. Bu ...
Alternatif turizm mi turizmde çeşitlilik mi? Kavramsal bir değerlendirme
(Erzincan Üniversitesi, 2017)
Bu çalışmanın amacı alternatif turizm kavramında yaşanan karmaşıklığın giderilmesine
yönelik ilgili alana katkı sağlamaktır. Çalışmada öncelikle alternatif kavramının etimolojik kökleri ortaya
konulmaya çalışılmış, daha ...
Hastane işletmelerinde mobbingin örgütsel yabancılaşma üzerine etkisi: Afyonkarahisar'da bir uygulama
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı sağlık çalışanlarının mobbing algısının örgütsel
yabancılaşma düzeyleri üzerindeki etkisini ortaya koymaktır. Çalışmanın örneklemi,
Afyonkarahisar il merkezinde faaliyet gösteren hastanelerde görev ...
Müslüman tüketicilerin helal ürün algısı, tutum ve beklentileri üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Dini inançlar tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen temel faktörler arasında yer almaktadır. Tüketiciler ürün satın alırken dini inançlarını da ön planda tutarak karar verebilmektedirler. Bu sebeple ürün tercihlerinde ...
Öğretim üyelerinin müslüman dostu konaklama İşletmelerine yönelik tutumlarının belirlenmesi: Afyon Kocatepe Üniversitesi üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Turizm sektöründe helâl uygulamalar, konaklama hizmetleri başta olmak üzere, ulaşım hizmetleri ve terminaller, sağlık hizmetleri, alış veriş ve kongre merkezleri, spor ve etkinlik alanları, tur operatörleri ve seyahat ...
Türkiye’de faaliyet gösteren müslüman dostu konaklama işletmeleri üzerine bir araştırma
(2017)
Son yıllarda turizm işletmeleri arasında doğrudan muhafazakâr misafirlere odaklanan konaklama işletmelerinde artış görülmektedir. Bu çalışma Müslüman dostu konaklama işletmelerinin (MÜDOKİ) Türkiye’deki mevcut potansiyel ...
Kardeş kent anlayışının turizme yansımaları: Afyonkarahisar örneği
(2017)
Amaç: Belediyelerin kardeş şehir ilişkileri sayesinde, kentler arasında kültür ve turizm
alanında işbirliğinin gelişmesi de mümkün olabilecektir. İki kent arasındaki turizm
faaliyetlerindeki işbirliğinin artmasıyla, ...