Yazar "Kahraman, Mehmet" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
-
Eğitimde Etkileşimli Tahta Kullanımına Yönelik Ortaöğretim Öğrencilerinin Tutumları
Arıcı, Katibe (2015)Bu tez ile etkileşimli tahtanın eğitimde kullanımına yönelik ortaöğretim öğrencilerinin tutumlarını tespit etmek amaçlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda nicel ve nitel araştırma yöntemlerinin bir arada değerlendirildiği karma ... -
Eğitsel Amaçlı Sosyal Medya Kullanımı: Facebook Örneği
Yılmazsoy, Burak (2019-03-06)Bu araştırmada, farklı öğrenim düzeyindeki üniversite öğrencilerinin Facebook kullanım amaçları, Facebook eğitsel kullanım amaçları ve Facebook sosyal ağının uzaktan eğitim aracı olarak kullanılmasına yönelik görüşlerinin ... -
Etkileşimli Sınıf Yönetimine İlişkin Okul Yöneticisi ve Öğretmenlerin Hazırbulunuşluk Durumlarının İncelenmesi
Ölmez,İlyas (2018)Bu araştırmada, FATİH Projesi kapsamında yürütülen etkileşimli sınıf yönetimine ilişkin okul yöneticisi ve öğretmenlerin hazırbulunuşluk durumlarının incelenmesi amaçlanmıştır. Araştırmada tarama modeli kullanılmıştır. ... -
Kanser hastalarına yönelik oyunlaştırılmış bir web ortamınıntasarımı ve geliştirilmesi
Zülam, Turgay (2019)Oyunlaştırma kavramı özellikle 2011 yılından bu yana literatürde kendine sıklıkla yer bulmuştur. Oyunlaştırmanın literatürde bir den çok tanımı olmasına rağmen, araştırmacılar; kazandırılmak istenen davranışın, hedef kitleye ... -
Oyunlaştırma Temelli Bir Mobil Uygulamanın Tasarlanması ve Geliştirilmesi: Karahisar’ı Keşfet
Akbuğa, Muhammet (2019-05-06)Oyunlaştırma, özellikle 2011 yılından beri literatürde sıklıkla kendine yer bulmaya başlamış bir terimdir. Literatürdeki en yaygın tanımıyla oyunlaştırma, oyun ögelerinin oyun dışı alanlarda kullanılmasıdır. Oyunlaştırmada ... -
Oyunlaştırma temelli bir mobil uygulamanın tasarlanması ve geliştirilmesi: Karahisar’ı keşfet
Akbuğa, Muhammet (2018)Oyunlaştırma, özellikle 2011 yılından beri literatürde sıklıkla kendine yer bulmaya başlamış bir terimdir. Literatürdeki en yaygın tanımıyla oyunlaştırma, oyun ögelerinin oyun dışı alanlarda kullanılmasıdır. Oyunlaştırmada ... -
Oyunlaştırılmış web tabanlı ödev takip sisteminin tasarlanması ve geliştirilmesi
Soy, Tayfun (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsü, 2022)21 yüzyılda oyun hemen hemen her yaş grubunun zaman ayırdığı etkinliklerden bir tanesidir. Oyunlaştırma ise oyunlardan farklı olarak oyun elemanlarının oyun olmayan ortamlarda kullanılması olarak tanımlanmaktadır. Bu tez ... -
Robotik kodlama öğretimine yönelik zenginleştirilmiş e-kitap geliştirilmesi
Kardeş, Ahmet (2020)Bu araştırma, robotik kodlama öğretimine yönelik bir zenginleştirilmiş e-kitap geliştirilme sürecini, uygulama planını ve öğretmen görüşlerini kapsamaktadır. Bu çalışmada analiz, tasarım, geliştirme ve uygulama süreçlerinin ... -
Scratch programı öğretiminde birlikte öğrenme tekniği kullanımının öğrencilerin akademik başarısına ve öz yeterlik algısına etkisi
Yılmaz, Şevket (2019)Bu araştırmanın amacı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi kapsamında açılan DYK(Destekleme ve Yetiştirme Kursu) programında Scratch ile programlama ünitesinin öğretiminde birlikte öğrenme tekniği kullanımının öğrencilerin ...