Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorTaşlıbeyaz, Elif
dc.contributor.authorGülcü, Aslan
dc.date.accessioned2019-03-15T06:46:50Z
dc.date.available2019-03-15T06:46:50Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationTaşlıbeyaz, Elif & Gülcü, Aslan (2013) AKU, Kuramsal Eğitimbilim Dergisi - Journal of Theoretical Educational Science, 6(3), 408-422
dc.identifier.urihttps://keg.aku.edu.tr/arsiv/c6s3/c6s3m5.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/5546
dc.description.abstractBu çalışmada, öğrencilerin Mathematica programı kullanılarak yapılan bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkındaki görüşlerinin tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışmaya, Erzurum ilindeki bilgisayar laboratuvarına sahip üç farklı liseden 38 lise üçüncü sınıf öğrencisi katılmıştır. Bir durum çalışması olarak yürütülen bu araştırmada veriler, görüşme formu aracılığıyla toplanmıştır. Elde edilen bulgular, öğrencilerin Mathematica programı kullanılarak yapılan bilgisayar destekli matematik uygulamalarını tercih edilebilir bulduklarını göstermiştir. Bu noktada bilgisayar destekli matematik uygulamalarındaki görsellik ve grafiklerin ilgi çekici olmasının etkili olduğu görülmüştür. Ayrıca, bilgisayar destekli matematik uygulamalarında Mathematica programındaki kodların uzunluğu nedeniyle problem yaşandığı ortaya çıkmıştır.en_US
dc.description.abstractIn this study, it is aimed to expicit students’ views on computer assisted mathematics through Mathematica. The participants of this study were 38 third grade students of three high schools in Erzurum, Turkey. In this case study, data were collected through an interview schedule. Findings showed that computer assisted mathematics instruction (CAMI) was found preferable by students and use of visuals and graphics in CAMI attractive. Also, some problems were detected in CAMI due to length of codes in Mathematica
dc.language.isoturen_US
dc.identifier.doi10.5578/keg.5558en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectBilgisayar Destekli Öğretimen_US
dc.subjectBilgisayar
dc.subjectOrtaöğretim
dc.subjectBilgisayar
dc.subjectMatematik
dc.subjectMathematica
dc.subjectÖğrenci
dc.subjectStudent
dc.titleOrtaöğretim öğrencilerinin bilgisayar destekli matematik öğretimi hakkındaki görüşlerien_US
dc.title.alternativeSecondary school students’ views on computer assisted mathematics instructionen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKuramsal Eğitimbilim Dergisien_US
dc.departmentErzurum Atatürk Üniversitesien_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage408en_US
dc.identifier.endpage422en_US
dc.identifier.issue3en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster