Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorÇELİK, Meryem; KANDIR, Adalet
dc.date.accessioned2019-03-18T07:50:36Z
dc.date.available2019-03-18T07:50:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationen_US
dc.identifier.urihttp://dergipark.gov.tr/download/article-file/304234
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/5555
dc.descriptionThis study aimed to investigate the effect of “Big Math for Little Kids” curriculum on mathematical development of 61-72 month-old children attending kindergartens. This experimental study had a pre-test – post-test design. The sample of the study was composed of a total of 42 61-72 month-old children attending kindergartens of the randomly selected primary schools. In the study, "Progress in Maths 6 Test" was used to collect data. As a result of this study, it was found out that average Progress in Maths 6 Test scores of children in the experimental group were significantly higher than those of the ones in the control group.en_US
dc.description.abstractBu araştırma, anasınıfına devam eden 61-72 aylık çocukların matematik gelişimine “Küçük Çocuklar için Büyük Matematik” programının etkisini incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırma deneme modelinde olup kontrol gruplu ön-test – son-test modeli uygulanmıştır. Araştırma örneklemini tesadüfî örnekleme ile seçilmiş iki ilköğretim okulunun anasınıfına devam eden 61-72 aylık toplam 42 çocuk oluşturmuştur. Çalışmada verilerin toplanmasında Matematik Gelişimi 6 testi kullanılmıştır. Araştırmanın sonucunda, deney grubundaki çocukların Matematik Gelişimi 6 Testi puan ortalamalarının kontrol grubundaki çocukların puan ortalamalarından anlamlı derecede daha yüksek olduğu bulunmuştur.en_US
dc.language.isoturen_US
dc.identifier.doi10.5578/keg.6712en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMatematik gelişimi, okul öncesi dönemde matematik, matematik eğitim programıen_US
dc.title61-72 Aylık Çocukların Matematik Gelişimine “Küçük Çocuklar İçin Büyük Matematik (Big Math for Little Kids)” Eğitim Programının Etkisien_US
dc.title.alternativeThe Effect of “Big Maths for Little Kids” Curriculum on Mathematical Development of 61-72 Month-Old Childrenen_US
dc.typearticleen_US
dc.relation.journalKuramsal Eğitimbilim Dergisien_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesien_US
dc.identifier.volume6en_US
dc.identifier.startpage551en_US
dc.identifier.endpage567en_US
dc.identifier.issue4en_US
dc.relation.publicationcategoryMakale - Ulusal Hakemli Dergi - Kurum Yayınıen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster