Geçiş Sürecinde İletişimi Artırmak: Edublog’lar Yardımcı Olabilir mi?
Göster/ Aç
Erişim
info:eu-repo/semantics/openAccessTarih
2015Yazar
SEABROOKS-BLACKMORE, Janice J.; PATTERSON, Karen B.; WEBB, Kristine W.; WILLIAMS, Gwendolyn J.Üst veri
Tüm öğe kaydını gösterÖzet
Bu keşfedici çalışma engelli öğrenciler için geçiş planlarının gelişimini güçlendirmek için üç üniversitedeki lisansüstü derslerde Edublog’ları iş birlikçi bir iletişim aracı olarak kullanımını ve tanıtımını incelemiştir. Katılımcılar Özel Eğitim’de Geçiş ve Yasal Meselelere değinen üç dersten birine kayıtlıdırlar. Katılımcıların Edubloglar hakkında bilgi, düşünce ve deneyimlerini belirlemek aynı zamanda Edublogların kullanımı ve tanıtımı öncesinde ve sonrasındaki tutumlarını belirlemek üzere ön-test ve son-test verilmiştir. Sonuçlar katılımcıların tutumlarının minimum düzeyde değiştiğini göstermiştir. Buna rağmen, Web 2.0 teknolojisine aşinalık ve kullanımdaki rahatlık öğrencilerle, iş arkadaşlarıyla ve ailelerle iş birliği içerisinde çalışarak zaman ve mekan kısıtlaması olmaksızın engelli öğrenciler için geçiş toplantılarındaki katılımı artırmaktadır.
Kaynak
Kuramsal Eğitimbilim DergisiCilt
8Sayı
2Koleksiyonlar
- Cilt 8 : Sayı 2 [7]