Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Okul öncesi çocuklarına yönelik yapay zeka tabanlı akıllı oyuncaklar: tasarım tabanlı bir çalışma
(2019)
Bu çalışmanın amacı, okul öncesi dönemdeki çocukların; sayı, şekil, hayvan ve renk kavram gelişimlerimi desteklemek amacıyla, yapay zeka tekniklerini kullanarak bir akıllı oyuncak geliştirmek, oyuncağın kullanılabilirliğini ...
Eeg cihazı ile kullanılabilirlik çalışması: bir kitlesel açık çevrimiçi ders ortamı örneği
(2019)
Bu araştırma, kitlesel açık çevrimiçi ders platformunun EEG cihazı ile kullanılabilirliğini incelemek amacıyla hazırlanmıştır. Bu amaç doğrultusunda Khan Academy Türkçe’nin kullanılabilirliği; EEG cihazından alınan dikkat ...
İhracat firmalarının sosyal medya kullanım amaçları: baib (batı akdeniz ihracatçılar birliği) örneği
(2019)
Bu çalışmanın amacı ihracat firmalarının sosyal medya kullanım amaçlarını ve mevcut kullanım durumlarını ortaya koymaktır. İhracat firmalarının sosyal medya kullanım amaçlarına ilişkin literatürün az olması bu çalışmanın ...
Scratch programı öğretiminde birlikte öğrenme tekniği kullanımının öğrencilerin akademik başarısına ve öz yeterlik algısına etkisi
(2019)
Bu araştırmanın amacı Bilişim Teknolojileri ve Yazılım dersi kapsamında açılan DYK(Destekleme ve Yetiştirme Kursu) programında Scratch ile programlama ünitesinin öğretiminde birlikte öğrenme tekniği kullanımının öğrencilerin ...
Kanser hastalarına yönelik oyunlaştırılmış bir web ortamınıntasarımı ve geliştirilmesi
(2019)
Oyunlaştırma kavramı özellikle 2011 yılından bu yana literatürde kendine sıklıkla yer bulmuştur. Oyunlaştırmanın literatürde bir den çok tanımı olmasına rağmen, araştırmacılar; kazandırılmak istenen davranışın, hedef kitleye ...