dc.contributor.author | GÜNBAYI, İlhan | |
dc.date.accessioned | 2019-05-22T14:07:11Z | |
dc.date.available | 2019-05-22T14:07:11Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.uri | https://dergipark.org.tr/download/article-file/18420 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11630/6035 | |
dc.description | Students5 success in courses such as physics, mathematics and foreign languages gradually decreases. The way to increase the reduced success in these courses is the mastery learning, which means that ali
of the given students should learn 70-85% of the unit of the course in subject.
The aim of this stııdy is to give detailed information on how to put mastery learning based on the system approach into action , stressing on the factors effecting mastery learning. | en_US |
dc.description.abstract | Fizik, matematik ve yabancı dil öğrenimi gibi önkoşul ilişkisine bağlı, yani konuların birbiri üzerine inşa edildiği derslerde öğrenci başarısı gittikçe düşer. Bu düşen başarıyı yükseltmenin yolu da her öğrenme ünitesinde, öğrencilerin hemen hemen tümünün, bu ünite içinde öğrenilecek yeni davranışların %70-85 gibi büyük bir kısmını öğrenmiş olmaları anlamına gelen Tam öğrenmeyi sağlamaktan geçer.
İşte bu makalede fizik, matematik ve yabancı dil öğrenimi gibi ön koşul ilişkisi gerektiren derslerde tam öğrenmeyi etkileyen etmenler üzerinde durup, sistem yaklaşımına dayanarak tam öğrenmenin nasıl sağlanacağı konusu analiz edilmiş ve bununla ilgili ilkeler ortaya konulmuştur. | en_US |
dc.language.iso | tur | en_US |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en_US |
dc.subject | Okulda Öğrenme, Sistem Yaklaşımı, Öğrenci Başarısı | en_US |
dc.title | Sistem Yaklaşımına Dayalı Öğretim Modellerinden Okulda Öğrenme | en_US |
dc.title.alternative | Mastery Learning Based on System Approach | en_US |
dc.type | article | en_US |
dc.relation.journal | Fen ve Mühendislik Bilimleri Dergisi | en_US |
dc.department | Afyon Kocatepe Üniversitesi | en_US |
dc.identifier.volume | 3 | en_US |
dc.identifier.startpage | 111 | en_US |
dc.identifier.endpage | 119 | en_US |
dc.identifier.issue | 1 | en_US |
dc.relation.publicationcategory | Diğer | en_US |