Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorErgün, Uçman
dc.contributor.authorİnce Türker, Gülşen
dc.date.accessioned2019-05-27T10:42:52Z
dc.date.available2019-05-27T10:42:52Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11630/6192
dc.description.abstractKüresel ekonominin, en önemli ayağını oluşturan iletişim ve telekomünikasyon teknolojilerindeki gelişmeler, internet üzerinden yapılan ticari işlemleri, sayı ve hacim olarak önemli derecede artırmıştır. Günümüzde dokun ve hisset türü alışverişin yerini, içeriğin daha zengin olduğu, ürünü en iyi şekilde tanıtan, bilginin daha ön plana çıktığı, zamandan ve mekandan bağımsız alışveriş olanağı sunan elektronik ticaret almıştır. Bu da internet üzerinden ticaret yapan firmalar arasındaki rekabeti arttırmıştır. Bu rekabet ortamındaki firmalar, satışlarını arttırmak için değişik tekniklere yönelmişlerdir. Bu çalışmada, e-ticaret amaçlı bir web sitesinin tasarlanması amaçlanmıştır. Bunun için e-ticaretin tanımı, türleri, avantajları ve dezavantajları açıklanmış, internet üzerinden satış yapan bir site için önemli olan güvenlik, arama motoru optimizasyonu, internet reklamcılığı, mobil ticaret ve uzun kuyruk konuları incelenmiştir. Pratik bir uygulamayla elektronik ticaretin genel yapısı, çalışması ve gerçekleştirilmesi sağlanmıştır.en_US
dc.description.abstractThe advancements in the communication and telecommunication that generates the basic part of the global economy have considerably increased the commercial transactions made through internet in number and capacity. Today, “touch and feel” shopping has been superseded by “electronic commerce” that is rich in content, advertises the product in detail, puts the knowledge at forefront and provides the opportunity of shopping whenever you want to and wherever you are. Thus, this situation has increased the competition among the companies that do business through internet. The companies that are in the competition atmosphere have tended to different techniques so as to increase their sales. In this study, designing a web site for e-commerce has been intended. Therefore, the definition of e-commerce, the kinds of e-commerce, the advantages and disadvantages of e-commerce have been explained, the subjects like security in e-commerce (on a site that does business through internet) that increases sales, search engine optimization, internet advertising and long tail have been explored. With a practical application, the general structure of the e-commerce, the way it works and enforcement of the e-commerce have been supplied.
dc.language.isoturen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectE-ticareten_US
dc.subjectGüvenlik
dc.subjectİnternet Reklamcılığı
dc.subjectArama Motoru Optimizasyonu
dc.subjectUzun Kuyruk
dc.subjectM-ticaret
dc.titleE-ticaret amaçlı bir web sitesinin tasarlanması (örnek bir uygulama)en_US
dc.title.alternativeDesigning a web site for e- commerce purpose (a sample application)en_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentAfyon Kocatepe Üniversitesi, Fen Bilimleri Enstitüsüen_US
dc.identifier.startpage1en_US
dc.identifier.endpage107en_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster