Ara
Toplam kayıt 15, listelenen: 1-10
Tekirdağ İli Çorlu İlçesi Özel Zafer İlköğretim Okulu 6.ve 7.Sınıf Öğrencilerinin Yazım Kurallarının Kullanımında Bilgi-Beceri Oranlarının Tespiti
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışma Tekirdağ İli Çorlu İlçesi Özel Zafer İlköğretim Okulu 6 ve 7.Sınıf
öğrencilerinin yazım kurallarını kullanmada bilgi-beceri düzeylerini tespit etmek için
yapıldı. Çalışmaya okuldaki bütün öğrenciler katıldı. ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Aktif Kelime Serveti Üzerine Bir Araştırma (Manisa / Turgutlu İlçesi Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışma, çalışma evrenindeki ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin yazılı
anlatımlarımdaki aktif kelime servetinin belirlenmesi için yapılmıştır.
Öğrencilerin kelime servetlerini tespit edebilmek için Turgutlu ilçe
merkezinde ...
İlköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Sıfatları Kullanma Becerisi ile Okul Başarıları Arasındaki İlişkiler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada, Uşak merkezdeki ilköğretim okullarında 2003/2004 eğitim-öğretim yılında 8. sınıftaki öğrencilerin okul başarıları ile sıfat kullanımı arasındaki ilişkilerin ortaya çıkarılmasına yöneliktir.
Çalışmada Uşak ...
Teorik Gramer Bilgisi ile Yazılı Anlatım Bozukluğu Arasıdaki İlişki (İlköğretim II. Kademe Uşak Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
2005 - 2006 eğitim ve öğretim yılında Uşak İl merkezinde ilköğretim II. kademesinde 3 okulun 8. sınıfta eğitim ve öğretim gören 45 erkek 45 kız öğrencisi üzerinde, öğrencilerin teorik gramer bilgisi ile yazılı anlatım ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Aktif Kelime Servetinin Belirlenmesi (Uşak / Banaz Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu çalışmada, Uşak ilinin Banaz ilçesinin merkezinde bulunan yedi ilköğretim okulunun (Atatürk İlköğretim Okulu, Şehit Vehbi Demir İlköğretim Okulu, Mehmet Makbule Erdem İlköğretim Okulu, Mahire Eynel İlköğretim Okulu, ...
Türkçe Öğretmenlerinin Okul Sözlüğü Kullanma Konusundaki Tutum ve Davranışları
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)
Bu tezin amacı Türkçe öğretmenlerinin okul sözlüğü kullanma konusundaki tutum ve davranışlarını incelemektir. Tezin birinci bölümü, sözlüklerin tanımı ve sınıflandırılmasını ve Türk sözlükçülük tarihini içermektedir. İkinci ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Aktif Kelime Serveti Üzerine Bir Araştırma (Düzce /Akçakoca İlçesi Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmada, Düzce ili Akçakoca ilçe merkezinde bulunan yedi ilköğretim okulunun
(Atatürk İlköğretim Okulu, Cumhuriyet İlköğretim Okulu, Hamiyet Sevil İlköğretim Okulu,
Mustafa Açıkalın İlköğretim Okulu, Gönül Yavuz ...
İlköğretim 6. Sınıf Türkçe Ders Kitaplarındaki Edebî Metinlerin Çocuk Edebiyatı Ölçütlerine Göre Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Ders kitapları okullarda en yaygın kullanılan ders araçlarıdır. Teknoloji alanındaki gelişmelere rağmen önemini korumaktadır. Türkçe dersinde ana dili etkinlikleri ders kitaplarında yer alan metinler aracılığıyla yapılmaktadır. ...
İlköğretim 8. Sinif Öğrencilerinin Yazim Kurallarini Uygulamadaki Sorunlari ve Bunlarin Nedenleri Üzerine Bir Araştirma (Afyonkarahisar İli Bolvadin İlçesi Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)
İlköğretim, yazma eğitiminin temelinin atıldığı dönemdir. Öğrenciler, birinci
sınıf temel olmak üzere yazma çalışmalarına yönlendirilir. İkinci ve üçüncü sınıflarda yazma çalışmaları genişletilerek devam ettirilir. ...
İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Aktif Kelime Servetinin Belirlenmesi (Uşak/Merkez Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmada, Uşak ili merkezinde bulunan dokuz ilköğretim okulunun
(Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu, Mehmet Sadık Boz İlköğretim Okulu, Milli
Egemenlik İlköğretim Okulu, Eşe ve Halil Erdoğdu İlköğretim Okulu, Hasan ...