Ara
Toplam kayıt 4, listelenen: 1-4
Yerel çekiciliklerin markalaşmalarında tur bileşenlerinin ve turist rehberlerinin rolleri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Turizm destinasyonlarında, turistik ürün ve hizmetlerde “yerellik”, hem yerli hem de yabancı turistler tarafından özellikle kültür turlarında en az kalite kadar aranılan bir unsur haline gelmektedir. Bir yerin kendine özgü ...
Spot elektrik fiyatlarının derin öğrenme teknikleri ile tahmini: türkiye enerji borsası üzerine bir uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
Türkiye elektrik piyasası, reform ve deregülasyon hareketleri ile dikey bütünleşik yapıdan rekabetin olduğu bir piyasa formuna dönüşmüştür. Bu durumun bir getirisi olarak, Mart 2015’te Enerji Piyasaları İşletme A.Ş. (EPİAŞ) ...
Örgütsel öğrenmenin sürdürülebilir insan kaynakları yönetimine etkisi: bıst sürdürülebilirlik endeksinde yer alan firmalar üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
İşletmeler için insan kaynakları, önemli rekabet avantajlarından birisidir. Kritik insan kaynaklarının işletmeye kazandırılması ve elde tutulması sayesinde işletmelerin sahip oldukları rekabet avantajı artmaktadır. Ancak ...
Örgütsel öğrenmenin sürdürülebilir insan kaynakları yönetimine etkisi: bıst sürdürülebilirlik endeksinde yer alan firmalar üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)
İşletmeler için insan kaynakları, önemli rekabet avantajlarından birisidir. Kritik insan kaynaklarının işletmeye kazandırılması ve elde tutulması sayesinde işletmelerin sahip oldukları rekabet avantajı artmaktadır. Ancak ...