Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Lisans düzeyi türk müziği viyolonsel eğitimi programlarının değerlendirilmesi sonucu elde edilen bulgulara yönelik eğitimci görüşleri üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada, Türk Müziği konservatuvarları Lisans düzeyi Türk Müziği (TM) viyolonsel eğitiminin ve eğitimci görüşlerinin değerlendirilmesi amaçlanmaktadır. Konuya ilişkin literatür taraması yapılmış ve elde edilen ...
Mithat Fenmen’in sanat yaşamı ve piyano eğitimine katkıları üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırma, Mithat Fenmen’in eğitimciliği, idareciliği, icracılığı, besteciliği ve
yayıncılığı gibi özelliklerini tespit etme amacını taşımaktadır. Nitel yöntemin
kullanıldığı araştırmada doküman taraması ve derinlemesine ...
Konservatuvar solfej dersi sınavlarında eğitimcilerin soru sorma stratejilerinin değerlendirilmesi ve yaklaşım önerileri
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Solfej eğitimi konservatuvarlarda oldukça önemli bir alan olarak bütün alt disiplinlerin temel becerilerinin verildiği bir ders niteliğindedir. Solfej dersinde öğrencilerin edindikleri bilgi ve beceriler diğer derslerine ...
Frederic Chopin’in Baladlarının teknik açıdan çalışılmasına yönelik
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Tarih boyunca sayısız eserler besteleyen besteciler, ortaya koydukları müzik anlayışı ve piyanonun gelişim süresi içerisinde geliştirdikleri çalma tekniği ile piyanoya yön vermişlerdir. Romantik dönemin gelişiyle piyanonun ...
Lale ve Nerkis Hanımlar’ın seslendirdikleri eserlerdeki icra özelliklerinin müzikal unsurlar açısından incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)
Klâsik Türk Müziği alanında meşk eğitimi ile yetişmiş birçok ses icracısı, ortaya koydukları icra özellikleriyle bu sanata yön vererek, gelişimini sağlamışlardır. Ses kayıt teknolojisinin, icracılara sanatını sunma ve geniş ...