Ara
Toplam kayıt 3, listelenen: 1-3
Yeşil bilinç düzeyinin ve yeşil göz boyama sonucunda oluşan şüpheciliğin turistlerin davranışsal niyetlerine etkisi
(2017)
Bu çalışma temel olarak bireylerin yeşil girişimlere yönelik bilinç düzeyleri ile
otel işletmelerinin yeşil pazarlama faaliyetleri sonucunda bireylerin zihninde
oluşan yeşil göz boyama algısının ortaya çıkardığı şüpheciliğin, ...
Müslüman tüketicilerin helal ürün algısı, tutum ve beklentileri üzerine bir araştırma
(1. Uluslararası Helal Turizm Kongresi, 2017)
Dini inançlar tüketicilerin satın alma kararlarını etkileyen temel faktörler arasında yer almaktadır. Tüketiciler ürün satın alırken dini inançlarını da ön planda tutarak karar verebilmektedirler. Bu sebeple ürün tercihlerinde ...
Kardeş kent anlayışının turizme yansımaları: Afyonkarahisar örneği
(2017)
Amaç: Belediyelerin kardeş şehir ilişkileri sayesinde, kentler arasında kültür ve turizm
alanında işbirliğinin gelişmesi de mümkün olabilecektir. İki kent arasındaki turizm
faaliyetlerindeki işbirliğinin artmasıyla, ...