Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
Otel işletmeleri işgörenlerinin iş doyum düzeyleri: Sayfiye ve şehir otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2010)
Hangi sektörde faaliyette bulunursa bulunsun, bir örgütte çalışan işgörenlerin iş
doyumlarının, istedikleri seviyede olması, işgören performansı ve örgütsel verimlilik
açısından son derece önemlidir. Bu bakımdan, iş ...
Sosyal kaytarmanın işten ayrılma niyeti üzerindeki etkisi: Otel işletmelerinde bir araştırma
(İşletme Araştırmaları Dergisi, 2017)
Faaliyette bulunduğu sektör türü ne olursa olsun, örgütler ancak insan
kaynaklarının özverili çalışmaları neticesinde başarıya ulaşırlar. Çalışanların işlerine
yansıttığı bilinçli veya bilinçsiz davranışlar sonucu ortaya ...
Nepotizm algısında demografik özelliklerin rolü: Otel işletmeleri işgörenleri üzerinde bir araştırma
(Türk Turizm Araştırmaları Dergisi, 2017)
Bu araştırmanın amacı, örgütlerde önemli bir sorun grubunu
oluşturan nepotizme (akraba, eş-dost kayırmacılığı) ilişkin,
işgören algılarının bazı demografik özelliklerine göre değişip
değişmediğini ortaya koymaktır. Bu ...
Örgütsel sosyalizasyon taktiklerinin işgörenlerin kariyer planlamaları üzerine etkisi: Beş yıldızlı otel işletmelerinde bir araştırma
(Abant İzzet Baysal Üniversitesi, 2015)
Bu çalışmada, otel işletmelerinde uygulanan örgütsel sosyalizasyon taktiklerinin işgörenlerin kariyer
planlamaları üzerine etkisini belirlemek amacıyla, İstanbul’da faaliyet gösteren beş yıldızlı otel
işletmelerinde ...
İş-çalışan sağlığı ve güvenliği kapsamındaki uygulamaların işgörenlerin kuruma güvenlerine etkisi üzerine bir araştırma: Beş yıldızlı otel İşletmeleri örneği
(2018)
Bu çalışmanın amacı, otel işletmelerinde iş-çalışan sağlığı ve güvenliği
kapsamındaki uygulamaların çalışanların kuruma olan güvenlerine etkisinin
belirlenmesidir. Araştırmanın amacı doğrultusunda Afyonkarahisar ilinde ...