Yazar "Özdemir, Şuayıp" için Tezler listeleme
-
Afyonkarahisar’da Uluslararası termal turizm destinasyonu oluşturma potansiyelinin analizi
Çelik, Sabri (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Bu çalışmanın amacı, Afyonkarahisar’da uluslararası termal turizm destinasyonu oluşturma yönünde gösterilen çabalara bilimsel çerçevede katkı sağlamaktır. Ayrıca ulaşılacak sonuçların benzer turizm destinasyonları için de ... -
Avrupa Birliği Ve Türkiyede Tüketici Hakları Mevzuatının Karşılaştırmalı Analizi
Karagöz, Ömer Yavuz (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Avrupa Birliği ve Türkiye’de Tüketici Haklarının karşılaştırmalı olarak ele alındığı bu çalışmada, birinci bölümde tüketici kavramı ve yasal dayanağı üzerinde durulmuştur. İkinci bölümde, Türkiye’de uygulanmakta olan 4822 ... -
İnsertlerin Tüketicilerin Satın Alma Davranışları Üzerindeki Etkisi
Mere, Şadıman (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmada satış geliştirme faaliyeti olan insertlerin kullanım amaçlarına, içeriklerine, firmaya sağlamış olduğu avantaj- dezavantajlara ve firmaların insertlerin etkinliğini arttırmak için başvurdukları yöntemlere ... -
Perakendecilikte Reklam ve Halkla İlişkiler ve Afyon İlinde Bir Uygulama
Yaman, Fikret (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)Bu araştırmada perakendecilik, perakendecilikte reklam ve halkla ilişkiler kavramları incelenmiştir. Bu amaçla Afyon’da üç büyük yerel perakendeci olan Sarıdere, Seçkin ve Yabuz süpermarketlerinden alışveriş yapan müşterilerin ... -
Reklamcılık Sektöründe Reklam Etiği Algılamasının Değerlendirilmesi
Yaman, Fikret (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Reklam, meydana getirilmesinden tüketiciye ulaştırılmasına kadar birçok aşamadan geçer. Bu aşamaların her birinde belirli paydaşlar vardır. Bu paydaşlar reklam verenler, reklam ajansları, medya ve tüketicilerdir. Paydaşların ... -
Reklamlarda Hizmet Kalitesi Boyutlarının Kullanılması
Güney Akın, Kader (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Reklam; herhangi bir ürünün ya da hizmetin bedeli ödenerek yapılan tanıtım faaliyetleridir. Hizmet; bir kişinin ya da bir işletmenin başka bir kişiye ya da işletmeye sunduğu, insanların ihtiyaçlarını doyuma ulaştıran ve ... -
Termal Otel Web Sitelerinin Değerlendirilmesi
Kuzu, Ömer (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Bu araştırmanın amacı, termal otel web sitelerinin tasarımında ön plana çıkan unsurları tespit etmektir. Burada teknik özellikler ve pazarlama amacıyla kullanılan özellikler ayrı ayrı ele alınmıştır. Ayrıca termal otellerinin ... -
Tüketici Algısı Açısından Kurumsal İtibar İle Marka Değeri İlişkisi
Özgöz, Ayşe (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Kurumsal itibar, kurumun çalışmalarından etkilenen ve kurumu etkileyen çevrenin oluşturduğu kurumsal paydaşların kurum hakkındaki rasyonel ve duygusal değerlendirmelerinden oluşmaktadır. Marka değeri ise işletmenin sahip ...