Konu "Sınıf Öğretmenleri" için Tezler listeleme
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
-
İlk Okuma Yazma Programının Öğretmen Görüşleri Çerçevesinde Değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Bu çalışmanın amacı, ilköğretim 1. ve 2. sınıf öğretmenlerinin görüşlerine göre ilk okuma yazma programını değerlendirmek ve uygulama sırasında yaşanan problemleri ortaya çıkarmaktır. Çalışmanın evreni, 2006-2007 öğretim ... -
İlköğretim 4. ve 5. Sınıflarda Türkçe Ödev Uygulamalarının Öğrencilerin Okul Başarısına Etkisinin Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi (Nitel Bir Araştırma)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu araştırma, İlköğretim 4. ve 5. Sınıflarda Türkçe Ödev Uygulamalarının Öğrencilerin Okul Başarısı ile ilgili olduğundan, ilköğretim 4. ve 5. sınıflarda ders veren sınıf öğretmenlerinin Türkçe dersi ödevleri ile ilgili ... -
Ses Temelli Cümle Yönteminin Öğretmenler Tarafından Algılanma Biçimleri ve Uygulamada Karşılaşılan Güçlükler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu araştırma Afyonkarahisar merkez ilçesindeki ilköğretim birinci sınıf öğretmenlerinin ses temelli cümle yöntemini algılama biçimlerini ve uygulamada karşılaştıkları güçlükleri tespit etmek amacıyla yapılmıştır. Araştırmanın ... -
Sınıf Öğretmenlerinin Bilimsel Süreç Becerilerinin Bazı Değişkenler Açısından İncelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Sınıf öğretmenleri eğitim-öğretim hayatının başlangıç noktasında bulundukları için, pek çok bilginin davranış haline getirilmesinde önemli bir yere sahiptir. Öğrenciler, yıllarca beraber oldukları sınıf öğretmenlerinden ... -
Sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersi öz-yeterlilik inançlarının denetim odağına göre farklılığının incelenmesi üzerine bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin fen ve teknoloji dersi öz-yeterlilik inançlarının cinsiyete, mezun olduğu okul ya da fakülteye, branşa, öğretmenlik mesleğindeki kıdem yılına ve denetim odağına göre farklılığını ... -
Sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inançları ve covıd-19 pandemi dönemi uzaktan eğitim matematik öğretimine ilişkin görüşleri (afyonkarahisar örneklemi)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Araştırmada, sınıf öğretmenlerinin matematik öğretimi öz yeterlik inanç düzeylerinin belirlenmesi ve COVID-19 pandemi dönemi uzaktan eğitimin matematik öğretimine etkisinin ortaya çıkarılması amaçlanmıştır. Bu amaç ... -
Sınıf Öğretmenlerinin ve Branş Öğretmenlerinin Kaynaştırma Eğitimine İlişkin Yeterliliklerinin Değerlendirilmesi (Uşak İli Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Araştırmanın amacı; sınıf öğretmenleri ve branş öğretmenlerinin kaynaştırma eğitimine ilişkin yeterliliklerinin tespit edilmesi ve karşılaştırılmasıdır. Betimleme modelinin kullanıldığı bu çalışmanın evrenini Uşak İli ... -
Sınıf Öğretmenlerinin Yapılandırmacılığa Yönelik Tutumları ve Yapılandırmacılığı Uygulamaya İlişkin Öz-Yeterlik İnançları (Afyonkarahisar İli Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Bu araştırmanın amacı, sınıf öğretmenlerinin yapılandırmacı yaklaşıma yönelik tutumlarını ve bu yaklaşımı uygulamaya ilişkin öz yeterlilik inancını belirlemektir. Bu amaç doğrultusunda araştırmada karma yöntem kullanılmış ...