Konu "Satın Alma" için Tezler listeleme
Toplam kayıt 7, listelenen: 1-7
-
Ailelerin iletişim tarzlari ve farkindalik düzeylerine göre satin alma kararlarinda çocuklarin etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ... -
Ailelerin iletişim tarzları ve farkındalık düzeylerine göre satın alma kararlarında çocukların etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ... -
Etkileyici kişi (influencer) güvenilirliğinin marka güveni ve satın alma niyetine etkisi: İnstagram üzerine bir çalışma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Sosyal medya kullanıcılarının sayısı ve kullanıcıların farklı sosyal medya platformlarına erişimi her geçen gün artmaktadır. Bu nedenle, sosyal medya platformları işletmelerin pazarlama stratejilerinde artan bir öneme ... -
Materyalist eğilimlerin ve marka tutumlarının postmodern tüketicilerin moda ürünlerini satın alma kararına etkisinin incelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Postmodern tüketici; günlük mutluluklar peşinde koşan, anında tatmin isteyen, içerik yerine biçime önem veren, daha fazla haz arayan, kendini tüketime hazır bir imaj haline getiren kişidir. Çalışmamızın temelini ... -
Perakende Zincirlerinin Bulundukları Yerel Ekonomiye ve Esnaf Üzerinde Etkisi ve Uşak İli Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Perakendecilik sektörü tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de hızlı bir değişim geçirmektedir. Bu hızlı değişim olumlu ve olumsuz bazı etkiler göstermektedir. Modern perakendeciliğin gelişmesi ve geleneksel perakendeciliğin ... -
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ... -
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ...