Gelişmiş Arama

Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2

    • İktidarın Yeniden Üretim Aracı Olarak Simgelerin Kullanımı 

      Sümer, Nazmiye (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)
      Bu çalışma iktidarın yeniden üretiminde simgelerin kullanımını göstermeyi amaçlamaktadır. ilk iki ana başlıkta çalışmada kullanılan anlam ve çerçeveler sunulmaktadır. Çalışma postmodern iktidar temelinde yeniden üretim ...
    • Televizyon Reklamlarında Simge ve Fenomen 

      Yanar, Işık (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2004)
      Çalışmada televizyon reklamlarında kullanılan simge ve fenomenlerin pazarlama kriterleri açısında önemi incelenmiştir. Simge ve fenomen kavramlarının etkisinin reklamcılık açısından nasıl kullanıldığı ortaya konulmuştur. ...