Yazar "Karaca, Yusuf" için Yüksek Lisans Tezleri listeleme
-
Ailelerin iletişim tarzları ve farkındalık düzeylerine göre satın alma kararlarında çocukların etkisi
Kafadar, Onur (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ... -
Belediyelerde Halkla İlişkiler Faaliyetlerinin Algılanması: Afyonkarahisar Belediyesi Örneği
Yaman, Kübra (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2011)Ağustos 2011 Danışman: Yard. Doç. Dr. Yusuf KARACA Belediyeler, hizmet sektöründe faaliyet gösteren yerel yönetimlerdir. Belediyelerin hedef kitlesi halkın kendisidir. Belediye ile halk arasında iletişim sağlayan halkla ... -
Dış Pazarlara Açılma Sürecinde Kobi’lerin Uyguladıkları Pazarlama İletişimi Yöntemleri ve Mermer Sektöründe Bir Uygulama
Özgöz, Ayşe (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)Çalışmada dış pazarlara açılma sürecinde KOBİ’lerin uyguladıkları pazarlama iletişimi yöntemleri incelenmiştir. Bu yöntemlerin değerlendirilmesi için KOBİ ve Pazarlama İletişimi konuları teorik olarak ele alınmıştır. Bu ... -
Hizmet İşletmelerinde Dış Kaynaklardan Yararlanma Uygtulamaları (Outsourcıng): Afyon İlinde Hizmet Sunan İşletmelerde Yaşanan Sorunlar Üzerine Bir Alan Araştırması
Çetinkaya, Melek (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2005)Çalışmada, hizmet işletmelerinin dış kaynaklardan yararlanma (DKY) uygulamaları (outsourcing) esnasında karşılaştıkları sorunlar incelenmiştir. İlk olarak hizmet ve hizmet işletmeleri kavramları ele alınmış, DKY kavramı, ... -
Pazarlamada Promosyon Çabaları ve Afyonkarahisar İli Mermer Sektörü Üzerine Bir İnceleme
Uyar, Ahmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Uluslararası pazarlama kavramı, küreselleşmeyle birlikte daha büyük bir önem kazanmıştır. Son yıllarda artan rekabet ortamı firmaların ürün, fiyatlandırma, dağıtım ve tutundurmadan oluşan pazarlama faaliyetlerini daha etkin ... -
Sadakatine Müşteri Memnuniyeti ve Müşteriyi Elde Tutmanın Müşteri Etkisi: Bir Araştırma
Gümüş, Cemal (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Günümüzde artan rekabet koşulları, işletme ile müşteri arasında uzun süreli bir ilişkiyi zorunlu hale getirmiştir.Müşteri tatmini ve müşteri sadakati işletmeler için başarının iki anahtar kavramıdır. Müşterilerini tatmin ... -
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
Tayşi, İsmail (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ... -
Sosyal medya fenomenlerinin tüketici satın alma karar sürecine etkisinin cinsiyet ve ürün grubu açısından analizi
Tayşi, İsmail (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Bu çalışma, sosyal medyada insanları etkisi altına alan video ve fotoğraf paylaşma uygulamaları üzerinden yapılan fenomen pazarlamasının, özellikle son yılların popüler ürün tanıtma araçlarından biri olduğu gerçeğinden ... -
Tarımsal Pazarlama Sorunları ve Sultandağı Krazı Üzerine Bir Araştırma
Dere, Hurşit Ertuğrul (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)Bu çalışma Türkiye’de tarımsal pazarlamanın sorunlarını tespit etmek amacıyla hazırlanmıştır. Uygulama bölümünde Afyonkarahisar’a bağlı Sultandağı ilçesinde kiraz pazarlaması üzerine bir araştırma yapılmıştır. Araştırma ... -
Yeniliğe Karşı Tüketici Tepkisi ve Tüketicilerin Yenilikleri Benimseme Düzeyleri İle İlgili Isparta İline Yönelik Bir Uygulama
Önal Demiral, Gülten (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Dünyadaki değişim, her açıdan toplumları etkilemektedir. Kuşkusuz bu etkileşimden işletmeler ve tüketiciler de etkilenmektedir. Bugün, yeni olan bir ürün kısa sürede daha yenilerinin piyasaya sürülmesi doğrultusunda ...