Bölüm "Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Turizm İşletmeciliği ve Otelcililk Anabilim Dalı" Yüksek Lisans Tezleri için listeleme
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
-
Çalışanların İş Değer Algısının Örgütsel Vatandaşlığa Etkisi: Afyonkarahisar’daki Beş Yıldızlı Termal Otel İşletmelerinde Bir Uygulama
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Turizm sektörünün yoğun emeğe dayalı bir sektör olması, sunulan hizmetin konukların beklenti düzeyleri ve algılarına göre değişiklik göstermesi diğer sektörlere göre turizm sektöründe insan unsurunun önemini daha da ... -
Kültür Ve Turizm Bakanlığının Turizm Sektörüne Yönelik Verdiği Ön Büro İşbaşı Eğitiminin İşgörenlerin Mesleki Gelişimine Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Konaklama işletmeleri hizmet üreten ve hizmet üretiminde müşteri işgören etkileşiminin kalitenin temel belirleyicisi olduğu işletmelerdir. Kaliteli hizmetin rekabetin kaynağı olduğu konaklama işletmeleri ancak işgücü ile ... -
Müşteri Memnuniyetini Oluşturan Faktörlerin Müşteri Sadakatine Etkisinin Lojistik Regresyon Analizi İle İncelenmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)İşletme başarısının temelinde müşteri memnuniyeti ve müşteri sadakati bulunmaktadır. Bugün artık işletmeler müşterilerinin sadakatlerini elde etmenin ve onlarla uzun dönemli ilişki içinde olmanın yollarını aramaktadırlar. ... -
Otel İşletmelerinde Dönüştürücü Liderlik Davranışlarının Örgüt Sağlığı Üzerine Etkisi: Afyonkarahisar İlinde Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2013)Turizm sektöründe özellikle 1950’li yıllardan sonra rekabetin artması ve küresel boyuta ulaşması ile bu sektör içerisinde yer alan konaklama işletmeleri varlıklarını sürdürebilmek için birçok yeni yönetim tekniğini bünyesinde ... -
Tüketicilerin Turizm Amaçlı Satın Alma Karar Sürecine Sosyal Medyanın Etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2014)Yıllar geçtikçe sosyal medya insanların hayatında giderek daha önemli bir rol oynamaktadır. Günümüzde çoğunlukla soyut ürünler satın alan turistler, alacakları ürünleri tecrübe etmeden o ürünlerin doğru ürünler olduğundan ...