Ara
Toplam kayıt 5, listelenen: 1-5
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazılarındaki Söz Dizimi ile Edebi Söz Diziminin (Tarık Buğra) Karşılaştırılması (Bolvadin Örneği / Yazılı
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
çalışmada Tarık Buğra’nın on bir tahkiyeli eserinden ve ilköğretim sekizinci sınıf öğrencilerinin yazılarından alınan bin beş yüzer cümle söz dizimleri bakımından incelenilerek edebi yazı dilindeki söz dizimi ile öğrencilerin ...
İlköğretim 8. Sınıf Öğrencilerinin Türkçe 6. ve 7. Sınıf Ders Kitaplarından Geçen Bilinmeyen Kelimeleri Kazanım Düzeyleri Üzerine Bir Araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışma Uşak Merkezindeki ilköğretim 8. sımfa giden öğrencilerin Türkçe 6. ve 7. sımf ders kitaplarında geçen bilinmeyen kelimeleri kazanıp kazanmadıklarını incelemek amacıyla yapılmıştır. Araştırmada sosyo-ekonomik ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazılarındaki Söz Dizimi ile Edebî Söz Diziminin (Mustafa Necati Sepetçioğlu ) Karşılaştırılması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Danışman: Yrd.Doç. Dr. H.İbrahim HAKSEVER
Bu çalışmada Mustafa Necati SEPETÇİOĞLU’nun 13 eserinden 1502 cümle, ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin yazılarından da 1568 cümle olmak üzere toplam 3070 cümle söz dizimi açısından ...
İlköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Sıfatları Kullanma Becerisi ile Okul Başarıları Arasındaki İlişkiler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada, Uşak merkezdeki ilköğretim okullarında 2003/2004 eğitim-öğretim yılında 8. sınıftaki öğrencilerin okul başarıları ile sıfat kullanımı arasındaki ilişkilerin ortaya çıkarılmasına yöneliktir.
Çalışmada Uşak ...
Uşak İl Merkezindeki 8. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımda Deyimleri Kullanma Becerisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu arastırma Usak il merkezindeki 8. sınıf ögrencilerinin yazılı anlatımda deyimleri
kullanma becerilerini incelemek amacıyla yapılmıstır. Bu arastırmada 8. sınıf
ögrencilerinin deyimleri kullanma becerileri; sosyo-ekonomik ...