Ara
Toplam kayıt 20, listelenen: 1-10
Mobil alışveriş uygulaması kullanılabilirliğinin, algılanan mobil perakende hizmeti yenilikçiliğinin ve mobil perakendeciye güvenin mobil uygulama bağlanmışlığı üzerindeki etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu çalışmanın amacı mobil alışveriş uygulaması kullanılabilirliğinin, algılanan mobil perakende hizmeti yenilikçiliğinin ve mobil perakendeciye güvenin mobil uygulama bağlanmışlığı üzerinde bir etkisinin olup olmadığını ...
Bist’te işlem gören gıda sektöründeki işletmelerin performanslarını entropi ağırlıklandırmaya dayalı yöntemlerle karşılaştırmalı olarak değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
İşletmeler finansal performanslarını belirlemek ve gelecekleri hakkında doğru tahminlerde bulunmak amacıyla işletmelerin mali tablolarından elde edilen verilerin değerlendirilmesi gerekmektedir. Performans değerlendirmesi ...
Örgütsel adalet ve örgütsel vatandaşlık davranışı arasındaki ilişkide örgütsel güvenin aracılık rolü: kamu sektöründe bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Örgütler yüksek performans elde etmek amacı ile davranışsal faktörleri ve bu davranışların algılarını etkili bir şekilde kullanmayı ve verimli sonuçlar almayı hedeflemektedir. Örgütü oluşturan en önemli kaynak olarak ...
İnternet bankacılığının müşteri tatmini üzerindeki etkisi: Konya Sanayi Odası’na kayıtlı üyeler üzerinde bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bilgi teknolojilerinin gelişimi birçok reformu beraberinde getirmiştir. Bu reformların lideri konumunda, belki de bir Rönesans niteliği taşıyan internetin buluşudur. İnternet ile birlikte gelişimin çok hızlandığı ve gelişimin ...
Borsa İstanbul’da işlem gören savunma sanayi şirketlerinin finansal performans analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Türkiye savunma sanayi sektörü, büyük teknolojik ve finansal yatırımların yapıldığı, ülke ekonomisine sağladığı katkılar ile beraberinde diğer sektörlere de öncülük etmesi bakımından ülkedeki önemli sektörlerin biri haline ...
Siyasal pazarlamada seçim şarkısının önemi: Ülkemizdeki seçim şarkıları üzerine nitel bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Pazarlamanın her geçen gün gelişmesi ile birlikte farklı alanlardaki kullanımı da artmaya başlamıştır. Çünkü pazarlama yalnızca malların pazarlandığı ve satılmaya çalışıldığı bir alandan ibaret değildir. Oldukça geniş bir ...
Dolar kuru volatilitesi ve bist banka endeksi arasindaki ilişkinin analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Çalışmada döviz kuru volatilitesi ve BİST banka endeksi arasındaki ilişkiyi ölçmek amaçlanmıştır. Modelde kullanılan değişkenler Türkiye Cumhuriyeti Merkez Bankası Elektronik Veri Dağıtım Sistemi (EVDS)’nden ve Borsa ...
Benzetim temelli bir yaklaşım ve doğrusal olmayan programlama ile envanter en iyileme önerisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Envanter kararları hemen her işletme için oldukça önemlidir. Envanterin elde bulundurulması ya da bulundurulmaması çok yüksek maliyetler oluşmasına sebep olabilir. Bu maliyetler işletmeler için rekabette dezavantajlar ...
Stratejik işbirliklerinin işlem maliyetleri üzerine etkisi: Sivil havacilik sektöründe bir araştirma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Kapsam, ölçek ve yoğunluk ekonomilerinden faydalanmak isteyen havayolu firmaları operasyonel maliyetlerini azaltmak ve uçuş ağlarını artırmak gibi hedefler temelinde işbirliği oluşturmaktadırlar. Bununla birlikte işbirliğine ...
Örgüt yapısının, çalışanların örgütsel sinizm algılarına ve örgütsel yabancılaşma düzeylerine etkisi: Sağlık sektöründe bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Hizmet sektöründe bulunan iş kollarının arasında çalışanlarının oldukça duyarlı olması gereken kuruluşlardan biri hastanelerdir. Hizmet sektöründe faaliyet gösteren örgütlerden, hizmet alanların memnuniyetini sağlayamayanlar ...