Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Bir tutundurma mecrası olarak sosyal medya ve türkiye’de üç büyük spor kulübünün sosyal medya hesaplarının içerik analizi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2017)
Günümüz rekabet ortamında işletmelerin pazardaki konumlarını koruyabilmek için sosyal medya üzerinden de tutundurma faaliyetlerini yürütmelerinin önemi giderek artmaya başlamıştır. Bu doğrultuda spor kulüplerinin diğer ...
Ağızdan ağıza pazarlama trendi olarak sosyal medya fenomenlerinin marka yayılımı ve tüketici satın alma karar sürecine etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2019)
Son yıllarda artan sosyal medya kullanımı sayesinde günümüzde birçok marka sosyal medyada ürün ve hizmetlerinin tanıtımını yaparak marka farkındalığını yaratmak, hedef kitlesine ulaşarak marka bilinci oluşturmak ve ...