Ara
Toplam kayıt 2, listelenen: 1-2
Y Kuşağının Etnosentrik Eğilimlere Göre Yerli Ve Yabancı Ürünlere Karşı Satın Alma Davranışı: Afyonkarahisar Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Küreselleşmenin hızla yayılması ve uluslararası pazarın gelişmesi ile birlikte dünyanın bir ucunda üretilen ürün, dünyanın diğer ucundaki tüketiciye kolayca ulaştırılabilmektedir. Ülkeler arası ürün giriş ve çıkışının ...
Tüketici Satın Alma Davranışında Marka Menşei Bilinci: Türkiye Örneği
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2018)
Günümüzde ticaretin geldiği nokta geçmişe göre oldukça farklıdır. Dünyanın bir ucunda üretim yapan bir firmanın ürünlerini, dünyanın başka bir ucunda yaşayan bir tüketiciye satması ve ulaştırması mümkündür. Bu durum ...