Ara
Toplam kayıt 8, listelenen: 1-8
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Aktif Kelime Serveti Üzerine Bir Araştırma (Manisa / Turgutlu İlçesi Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışma, çalışma evrenindeki ilköğretim 5. sınıf öğrencilerinin yazılı
anlatımlarımdaki aktif kelime servetinin belirlenmesi için yapılmıştır.
Öğrencilerin kelime servetlerini tespit edebilmek için Turgutlu ilçe
merkezinde ...
İlköğretim 8.Sınıf Öğrencilerinin Sıfatları Kullanma Becerisi ile Okul Başarıları Arasındaki İlişkiler
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
Bu çalışmada, Uşak merkezdeki ilköğretim okullarında 2003/2004 eğitim-öğretim yılında 8. sınıftaki öğrencilerin okul başarıları ile sıfat kullanımı arasındaki ilişkilerin ortaya çıkarılmasına yöneliktir.
Çalışmada Uşak ...
Teorik Gramer Bilgisi ile Yazılı Anlatım Bozukluğu Arasıdaki İlişki (İlköğretim II. Kademe Uşak Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2006)
2005 - 2006 eğitim ve öğretim yılında Uşak İl merkezinde ilköğretim II. kademesinde 3 okulun 8. sınıfta eğitim ve öğretim gören 45 erkek 45 kız öğrencisi üzerinde, öğrencilerin teorik gramer bilgisi ile yazılı anlatım ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Aktif Kelime Servetinin Belirlenmesi (Uşak / Banaz Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu çalışmada, Uşak ilinin Banaz ilçesinin merkezinde bulunan yedi ilköğretim okulunun (Atatürk İlköğretim Okulu, Şehit Vehbi Demir İlköğretim Okulu, Mehmet Makbule Erdem İlköğretim Okulu, Mahire Eynel İlköğretim Okulu, ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Aktif Kelime Serveti Üzerine Bir Araştırma (Düzce /Akçakoca İlçesi Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmada, Düzce ili Akçakoca ilçe merkezinde bulunan yedi ilköğretim okulunun
(Atatürk İlköğretim Okulu, Cumhuriyet İlköğretim Okulu, Hamiyet Sevil İlköğretim Okulu,
Mustafa Açıkalın İlköğretim Okulu, Gönül Yavuz ...
İlköğretim 3. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Aktif Kelime Servetinin Belirlenmesi (Uşak/Merkez Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)
Bu çalışmada, Uşak ili merkezinde bulunan dokuz ilköğretim okulunun
(Mehmet Akif Ersoy İlköğretim Okulu, Mehmet Sadık Boz İlköğretim Okulu, Milli
Egemenlik İlköğretim Okulu, Eşe ve Halil Erdoğdu İlköğretim Okulu, Hasan ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Aktif Kelime Servetinin Belirlenmesi (Kırklareli/Merkez Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Danışman: Yard. Doç. Dr. H. İbrahim HAKSEVER
Bu çalışmada, Kırklareli il merkezinde bulunan dokuz ilköğretim okulunun 5. sınıfında okuyan 90 öğrencinin yazılı anlatımdaki aktif kelime servetleri incelenmiştir.
Çalışmada ...
İlköğretim 5. Sınıf Öğrencilerinin Yazılı Anlatımlarındaki Aktif Kelime Servetinin Belirlenmesi (Uşak / Sivaslı Örneği)
(Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)
Bu çalışmada, Uşak ili Sivaslı ilçe merkezinde bulunan dört ilköğretim okulunun (31 Ağustos İlköğretim Okulu, Cumhuriyet İlköğretim Okulu, Muammer Yazgan İlköğretim Okulu, Atatürk İlköğretim Okulu) 5. sınıfında okuyan 114 ...