Ara
Toplam kayıt 6, listelenen: 1-6
Stratejik işbirliklerinin işlem maliyetleri üzerine etkisi: Sivil havacilik sektöründe bir araştirma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Kapsam, ölçek ve yoğunluk ekonomilerinden faydalanmak isteyen havayolu firmaları operasyonel maliyetlerini azaltmak ve uçuş ağlarını artırmak gibi hedefler temelinde işbirliği oluşturmaktadırlar. Bununla birlikte işbirliğine ...
İşbirlikli problem çözme öğretim programı tasarısının hazırlanması ve uygulanması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Dünya çapında gün geçtikçe dikkatleri üzerine toplayan işbirlikli problem çözme pek çok eğitim uygulamasının da odak noktası haline gelmeye başlamıştır. İşbirlikli problem çözme becerisinin yaşam boyu öğrencinin hem sosyal ...
Yenilik odaklı bir örgüt formu olarak teknoparkların doğuşu: Birlikte evrim teorisi çerçevesinde bir araştırma
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu çalışmanın amacı, birlikte evrim bakış açısıyla yenilik odaklı bir örgüt formu olarak teknoparkların ortaya çıkış sürecini, bu süreçte etkili olan dinamikleri, koşulları, aktörleri ve teknoparkların form olarak özelliklerini ...
İlkokulda girişimcilik öğretim programının tasarlanması, uygulanması ve değerlendirilmesi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Son yıllarda önemi giderek artan ve 21. yüzyıl becerileri arasında gösterilen becerilerden birisi girişimcilik becerisidir. Nitekim girişimcilik faaliyetlerinin yaygın olduğu toplumların ekonomi ve teknoloji gibi birçok ...
Otantik öğrenme yaklaşımının sosyal bilgiler dersinde uygulanması; Bir karma yöntem araştırması
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu araştırmada, otantik öğrenme yaklaşımının sosyal bilgiler dersinde uygulanmasının akademik başarıya, bilginin kalıcılığına, derse karşı tutuma ve 21. yüzyıl öğrenme ve yenilenme becerilerinin gelişimine etkileri ...
Ailelerin iletişim tarzları ve farkındalık düzeylerine göre satın alma kararlarında çocukların etkisi
(Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2020)
Bu çalışmada, çocukların ebeveynlerine yönelik uyguladıkları taktikler ile ebeveynlerin çocuklara yönelik pazarlama faaliyetlerine farkındalık düzeyinin ebeveynlerin satın alma kararlarına etkisi farklı aile iletişim ...