Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.advisorAkar, Erkan
dc.contributor.authorMedetoğlu, Birgül
dc.date.accessioned2021-10-13T13:30:20Z
dc.date.available2021-10-13T13:30:20Z
dc.date.issued2020en_US
dc.date.submitted2020
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11630/9466
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı mobil alışveriş uygulaması kullanılabilirliğinin, algılanan mobil perakende hizmeti yenilikçiliğinin ve mobil perakendeciye güvenin mobil uygulama bağlanmışlığı üzerinde bir etkisinin olup olmadığını belirlemektir. 434 mobil alışveriş uygulaması kullanıcısı ile online anket yapılmıştır. Veriler Kısmi En Küçük Kareler Yapısal Eşitlik Modellemesi (PLS-SEM) ile analiz edilmiş, tüm hipotezler desteklenmiştir. Bulgular, mobil ortamda sunulan perakende hizmeti yenilikçiliğinin, mobil alışveriş uygulaması kullanılabilirliğinin ve mobil perakendeciye duyulan güvenin mobil uygulama bağlanmışlığı üzerinde etkili olduğunu göstermiştir. Bu çalışma, perakendecinin mobil ortamda sunduğu hizmetin yenilikçiliğinin ve mobil alışveriş uygulaması kullanılabilirliğinin mobil uygulama bağlanmışlığı üzerindeki etkisini incelemesi bakımından literatüre katkı sağlamaktadır.en_US
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine whether mobile shopping app usability, perceived mobile retailing service innovativeness and mobile retailer trust affect mobile app engagement. A survey has been conducted with 434 mobile shopping app users. Data has been analyzed with Partial Least Square Structural Equation Modelling (PLS-SEM), all hypothesis have been supported. Findings show that mobile shopping app usability, perceived mobile retailing service innovativeness and trust in mobile retailer affect mobile app engagement. This study has contributed to literature about examining the effect of service innovativeness of mobile retailer in mobile environment and mobile shopping app usability on mobile app engagementen_US
dc.language.isoturen_US
dc.publisherAfyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsüen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectMobil Alışverişen_US
dc.subjectMobil Perakendecien_US
dc.subjectMobil Perakendeci Yenilikçiliğien_US
dc.subjectMobil Uygulama Bağlanmışlığıen_US
dc.subjectYapısal Eşitlik Modellemesien_US
dc.titleMobil alışveriş uygulaması kullanılabilirliğinin, algılanan mobil perakende hizmeti yenilikçiliğinin ve mobil perakendeciye güvenin mobil uygulama bağlanmışlığı üzerindeki etkisien_US
dc.title.alternativeThe effect of mobile shopping application usability, perceived mobile retail services innovativeness and mobile retailer trust on mobile app engagementen_US
dc.typemasterThesisen_US
dc.departmentEnstitüler, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalıen_US
dc.relation.publicationcategoryTezen_US
dc.contributor.institutionauthorMedetoğlu, Birgül


Bu öğenin dosyaları:

Thumbnail

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster