Yazar "Özmen, Alparslan" için listeleme
-
The effects of servicescape on the emotional states and behavioural responses of hotel guests
Avan, Ali; Uyar, Ahmet; Zorlu, Özcan; Özmen, Alparslan (2019)The aim of this paper is to reveal the influence of servicescape of hotel businesses on the emotional states and behavioural responses of guests. Data collected from 211 participants, was tested by using Regression Analysis ... -
Hasta Memnuniyetini Belirleyen Faktörler : Bir Uygulama
Özden Yılmaz, Filiz (2010)Sağlık işletmelerinde müşterilerinin(hastaların) ihtiyacı olan hizmetin ne kadarının karşılandığı gerçekte almak istediği faydanın ne kadarını aldığı ve hizmet sonrasında sağlık işletmesiyle ilgili ne düşündüğü tekrar ... -
Kamu Hizmet İşletmelerinde Hizmet Kalitesinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi ve Afyonkarahisar İlinde Bir Uygulama ( Afjet )
Hancıoğlu, Mehmet Talha (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Küresel rekabet ortamında işletmeler ister kamu hizmeti sunuyor olsunlar ister özel hizmet, rekabet halinde oldukları diğer firmalar arasından sıyrılmak ve müşterinin gözünde saygın bir yer edinmek için başta müşteri ... -
Materyalist eğilimlerin ve marka tutumlarının postmodern tüketicilerin moda ürünlerini satın alma kararına etkisinin incelenmesi
Kuş Tekin, Sümeyye (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2021)Postmodern tüketici; günlük mutluluklar peşinde koşan, anında tatmin isteyen, içerik yerine biçime önem veren, daha fazla haz arayan, kendini tüketime hazır bir imaj haline getiren kişidir. Çalışmamızın temelini ... -
Popüler kültür öğelerinin pazarlama açısından önemi ve Afyon Kocatepe Üniversitesi akademik personelinin kültürel tüketim profili üzerine bir araştırma
Göksel, Türker; Özmen, Alparslan; Öz, Fuat (Atatürk Üniversitesi, 2001)Kitle iletişim teknolojilerindeki gelişim sonucu olarak kitle iletişim araçları, toplumsal yaşantının bütün düzeylerindeki ağırlığını gün geçtikçe hissettirmektedir. Bu bağlamda; popüler kültür öğeleri de ele alınması ... -
Tedarik zinciri yönetiminde, tahminleme ve planlama işbirliğinin rekabet gücüne etkisi ve tesktil sektöründe bir uygulama
Demirtaş, Mehmet (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2008)Bu çalışmada Tekstil sektöründe faaliyet gösteren işletmelerin Tedarik Zinciri Yönetiminde tahminleme ve planlama işbirliğinin işletmelerin rekabet gücüne etkisi araştırılmıştır. Bu amaçla öncelikle ankete katılan işletmelerin ... -
Televizyon reklamlarında star kullanımının tüketiciler üzerine etkisi: İzmir ilinde üniversite öğrencileri arasında bir uygulama
Ulu, Betül Berrin (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2007)Starlar bazen markaya fiziksel özelliklerinin yanı sıra bir ruh ve kişilik kazandırmak yani marka imajı oluşturmak, bazen de halkla ilişkiler ve satış geliştirme faaliyetlerini yönlendirmek ve yürütmek amacıyla kullanılmaktadır. ... -
Termal Turizm İşletmelerinde Reklâmcılık ve Halkla İlişkiler Uygulamaları: Bir Araştırma
Bağana, Semih (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2009)Günümüzde turizm ve termal turizm sektörünün önemi büyüktür. Bu yüzden birçok ülke turizme yatırım yapmaktadır. Ancak bu yatırımların geri dönüşü için tanıtılması gerekmektedir. Bunun için en iyi yol ise reklâmcılık ve ... -
Tüketici düşmanlığı ve menşe ülke etkisinin tüketicilerin küresel marka tercihi ile ilişkisi: Afyonkarahisar ve İzmir şehirleri üzerine karşılaştırmalı bir analiz
Çamcı, Ayhan (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2022)Küresel marka tercihi kavramı hem küresel firmaların pazarlama faaliyetlerinde hem de tüketicilerin tercihlerinde önemli bir yere sahiptir. Tüketici düşmanlığı ve menşe ülke etkisi tüketicilerin tercihlerini etkileyen ... -
Tüketici yenilikçiliği ve yeniliklerin benimsenmesi : bir yenilik olarak mobil internetin benimsenmesi
Köse, Bekir (Afyon Kocatepe Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2012)Değişimin eskiye göre daha hızlı olduğu ve geleceği tahmin etmenin giderek zorlaştığı günümüz iş dünyasında, işletmelerin rekabetçi bir ortamda yaşamlarını devam ettirebilmek, verimliliğini ve karlılığını artırabilmek, ... -
Türk Lojistik Altyapısının İntermodal Taşımacılık Açısından Değerlendirilmesi
Fehmi Yersel, Hüseyin (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, 2010)Farklı taşıma modlarının birlikte kullanıldığı taşımacılık türü olan intermodal taşımacılığın konu alındığı bu tez çalışmasında, intermodal taşımacılığın Türk lojistik sektörü ve Türk ekonomisinin gelişimine katkılarına ... -
Ürün adaptasyonu ile ihracat Performansı arasındaki ilişki: Mobilya, hazır giyim ve deri sektörü üzerinde bir araştırma
Öz, Fuat (Afyon Kocatepe Üniversitesi Sosyal Bilimler Entitüsü, 2014)Ürünün adaptasyonu firmaların hedef pazarlarındaki yerel tüketicilerin ihtiyaçlarını, tercihlerini ve değerlerini karşılamak amacıyla geliştirdikleri tutarlı ve planlı faaliyetler bütünü olarak tanımlanabilir. İhracat ...